(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEY MUCİZESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEY MUCİZESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, ney ilahi bir çalgı erişilmez güçten gelen duygular gibi, ilham verir şaire güzel dizeler yazdırır işte böyle kader yolcusunu ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Başkaydı : Üflenen ney’in ,yanlızlığa ifadesi. Sözler tükenmişti dilde, Masumane bir sesti,yükseldi iniltisi...
Kim bilebilirdi ki! Bu denli etkileyeceğini. Karanlık odanın ,yankılanan sesi. İç ürpertilerinin ,beni sahiplendiğini. emeğine sağlık çok güzel neyyin sedide güzel zaten şirde güzel tebrikler
NEY'in büyüleyici sesinde kaybolmuş, Işıl ışıl bakarken o gözlerin çok solmuş. Belki yorgunluktan belki yıllardan, Ama dostun sıcaklığı dünya ya dolmuş. HakanKURTARAN Değerli Kader Oyuncusu, Ney ile başlayan satırlar gönülde taht kurmuş,gizemli sesiyle dinleyenler karşısında durmuş. Yürekten Tebrikler...
Merhaba:Hakikatende öyle benim kanımca ney dinlerken farklı bir boyutta oluyorum sanki. Tüm kirlenmiş duyguları atıyorum bir kenara açılıyor ruhumda ak sayfa. Çok teşekkür ederim HAKAN bey saygılar size..
Üflenen ney’in ,yanlızlığa ifadesi. Sözler tükenmişti dilde, Masumane bir sesti,yükseldi iniltisi...
Ney boş bir kamıştır...Kendisini boş ve mütevazı gördüğü için o derece yanık öter...tasavvufta yanmak yok olmak,günahlardan arınmak gerektir...O bakımdan ney hem bir talipli olarak muhtaç, hemde içinde bilgi ve nefis adına bir şey yok anlamındadır...
Dizeleriniz anlamlı ve güzel...paylaşmaktan mutlu oldum değerli şair...tebrikler...
ney deyince tarihi müslümanlık filimleri aklıma geldi....güzel işlemişsiniz...şiirle neyi en güzel hamur yapıp usta ellerde nakış nakış dantel bibi işleyiş ne güzel ...... güzel bir duygu seli harmanında bizlere sunmanız ne büyük düşüncelik ve inceliktirr..( kibarlıktır.)..tek kelime ile harika...günün en güzel şiirlerine asday bir çalışma..saygılarımla...
mehmet ali unsal tarafından 10/7/2011 2:36:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ney taksimi başlıyor
Beni benden alan,
Hüsranın cebelleşen notalarında...
Başkaydı :
Üflenen ney’in ,yanlızlığa ifadesi.
Sözler tükenmişti dilde,
Masumane bir sesti,yükseldi iniltisi...
Kim bilebilirdi ki!
Bu denli etkileyeceğini.
Karanlık odanın ,yankılanan sesi.
İç ürpertilerinin ,beni sahiplendiğini.
Duru bir sesti,ney’in taksimi
Bir çocuğun saflığında,
Varolan gücünün farkındaydı...
Keder denen kalmıştı ortadan,
Aralandı gönlümün kapısı,
Karanlığında kaybolduğum yalnızlığın,
Ruhani sevgisiyle daldım hülyalara...
Dilim suskunluğa yön tutarken.
Gözlerimde ıslaklığın ifadesi...
Alışılmış tarzım değildi.
İlkkez dinlemenin verdiği haz.
Unutturdu olan biteni.
Farklı bir boyut,farklı bir yaşam...
Nicelerinde tatmamıştım
Üflendikçe ney,
Göğe yükselten ihtişamını...
YAZAN:KADER OYUNCUSU
07/10/2011
İZMİR
Evet, ney ilahi bir çalgı erişilmez güçten gelen duygular gibi, ilham verir şaire güzel dizeler yazdırır işte böyle kader yolcusunu ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.