(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
terk-i aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
terk-i aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
../aşk insan kadar, aşk insanlar kadar, aşk aşık olan, olacaklar kadar daa... sen; aynı fakat içine anlamın en uzunu kaçmış bu kelimeler, mana ve s/ezgi gücüyle bu zamana düşen, bilen, geçen, , dileyen nihayetinde inleyen nameler... İnledi nameler.. Takdirimle kabulü..
herşeyi terkettim ...sevgiyi yıllar önce kaybettim... aşk-ı hiç bulmadımki terk edeyim..Yada aşk beni terk etsin.. Ama aşk-ı yine güzel yakalyışlarla,manalı tarifde bulunmuş kalemin.. Diyorum işte;edeb-i nin edebiyat-ı büyüyor seninle...
eğer aşklarda terk ve ayrılık olmazsa aşk olmaz...belkide çok kızdığımız ayrılıklar olmasa idi aşk bu kadarda güzel olmazdı... kutluyorum...şairi ve şiiri....aşk ile kalın...
sen; aynı fakat içine anlamın en uzunu kaçmış bu kelimeler, mana ve s/ezgi gücüyle bu zamana düşen, bilen, geçen, , dileyen nihayetinde inleyen nameler...
İnledi nameler..
Takdirimle kabulü..