Bir gün daha başlıyor acısı, tatlısıyla Sokaktan fayton geçer, coşar dört atlısıyla Peşinden simitçiler, simit diye bağırır Kalbim halen rüyada, yârim beni çağırır.
Yârim çatmış kaşını, göz dökerken yaşını Ruh halim böyle iken, dökme etek taşını Eller ne bilir bizi, nasıl kandırdı seni Yaratan bilir beni, çok seviyorum seni.
Aşk iki kişiliktir; ellere el kaldırma Ne olursa olsun gel, başkasına aldırma Kalben hisset ve yaşa; baltayı vurma taşa Çeken yürek aşk bilir; gel kalalım baş başa.
Tüm aşklar çok kutsaldır, tertemiz iki kalptir Taşımaz yalan dolan; içten seven çift kalptir Bu ömrüm feda olsun; birlerce kez olsun Yalnızlık kaderimmiş; aşk olsun, böyle olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Olsun Böyle Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Olsun Böyle Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm aşklar çok kutsaldır, tertemiz iki kalptir Taşımaz yalan dolan; içten seven çift kalptir Bu ömrüm feda olsun; birlerce kez olsun Yalnızlık kaderimmiş; aşk olsun, böyle olsun.
SEVGİSİZ HAYAT YAVAN AŞA BENZER AMA NE YAZIK Kİ HER YÜREK DENGİNİ BULAMIYOR.TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA.
Tüm aşklar çok kutsaldır, tertemiz iki kalptir
Taşımaz yalan dolan; içten seven çift kalptir
Bu ömrüm feda olsun; birlerce kez olsun
Yalnızlık kaderimmiş; aşk olsun, böyle olsun.
SEVGİSİZ HAYAT YAVAN AŞA BENZER AMA NE YAZIK Kİ HER YÜREK DENGİNİ BULAMIYOR.TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA.