TERK EDİP GİDİŞİNE Böyle güzel bir aşkı, nasıl kıydın bitirdin? Yıllar süren sevgiyi, bir çırpıda yitirdin. Güneş dolu gönlüme kara bulut getirdin. ......Yüce dağlar ağladı bu aşkın bitişine, ...... Yürek nasıl dayansın terk edip gidişine.
Birlikte seyrederdik akşam güneş batarken. Dünya bizim olurdu dizlerinde yatarken. Ne hayaller kurardım gözlerine bakarken. ...... Gülle bülbül ağladı bu aşkın bitişine, ...... Yürek nasıl dayansın terk edip gidişine.
Birlikte söylerdik hep sevda şarkılarını, Toplayıp taç yapardık bahar yapraklarını. Nasıl unuturum ben sıcak dudaklarını? ...... Lale sümbül ağladı bu aşkın bitişine, ...... Yürek nasıl dayansın terk edip gidişine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERK EDİP GİDİŞİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERK EDİP GİDİŞİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne olurdu acaba,hayaller asıl olsa ? Birlikte yaşasaydık,muradım hasıl olsa Bitirelim istersen,hiç yaşanmamış gibi Seninle sevdamızın,sonu yok nasıl olsa. İLK VE SON
Diyerek:Duygu yüklü güzel şiiriniz için tebriklerimi gönderiyorum.Sağlıcakla kalın.
.....Yorumunuz ve mükemmel dörtlüğünüz ile sayfamı ve şirimi onurlandırdığınız için çok teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Hoşça kalın,şiirle kalın.
Duygusuz yürekler bakmıyor sevenin gözyaşlarına.çok içli ,çok güzel dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum .değerli dost yürek.başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.
Duygulu haz veren nice güzel bir eser ayrılığı gönül sevgisini anlatan muhteşem mısralar beğeni ile okudum üstadım.Kaleminize sağlık tebriklerimle en içten saygılarımla.
Çok güzel bir sesleniş .Sanki dizlerimden ayrılmazdı bir an bensiz olamazdı hayatımız bir romandı ben söylerdim o yazardı gibi Ahhhhhh nedenler,niçinler bitmişliklerde kimbilir neleri gizliyor.Gerçekten bu sevdanın kıymetini bilemiyişindenmi gidişi yoksa nedenleri mi vardı kimbilir?Bir yerlerde okuma şansı var mı acaba Birde ben yanlışlık yapmama adına size hep soruyorum yazdıklarınız ömrünüzün hikayelerinden mi yoksa kaleminizin çalışmasımı her halikarda mısralarınız anlamlı
.....Başkalarını bilmem ama ben oturup bugün bir şiir yazayım diye şiir yazmıyorum. Yazdıklarımda kendi yaşam kesitlerimin yanında duyduğum veya tanık olduğum bir olaydan, dinlediğim bir şarkıdan,izlediğim bir filmden beni etkileyen bir söden esinlenerek dizelere döktüklerim var. .....Okuyan ve yorumlayan yüreğiniz dert görmesin. Teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum.