(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRGÜN BU GURBETTE ÖLÜRSEM EĞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRGÜN BU GURBETTE ÖLÜRSEM EĞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birgün bu gurbette ölürsem eğer Beni vatanıma götürürmüsün Bembeyaz kefeni giyirip bana Anama, babama götürürmüsün
Mezarımın başından gelip geçerken Bana bir demet gül getirirmisin İsmim kayıttan düştüğü zaman Acaba sen beni unuturmusun yşaMAK VARKEN ÖLMEK NİYE ÖLÜGÜMÜZ YERDE HİÇTE BÖYLE GÜZELLİK OLDUGUNU BİLMİYORUZ GÜZELDİ TEBRİKLER
şiirlerde ölüm tema sını apaçık belirtmek pek hoş olmuyor.. başka benzetmelerle anlatsanız,dolaylı anlatsanız daha iyi gibi... bende ölümden bahsederim ama..böyle alenen söylemem..kinayeli dolaylı anlatırım.. böyle daha etkileyici oluyor...nesnelere benzeterek anlatmak daha iyi iz bırakıyor.. çok karamsar olmuş şiir..üzgün bir anınınzda yazdığınız belli.. .......... amaaan...ben öldükten sonra almışlar almamışlar ne önemi var...atsınlar bi köşeye.. beni ben eden bedenim değil ruhumdur..ruhum ayrılmışsa bedenimden.............................. ha oraya gömülmüş..ha buraya gömülmüş.. ha o almış ha bu almış...bana ne..! :))) elinize sağlık efendim..
Bu genç yaşta ölmek niye, Sen daha yaşarken çok güleceksin. Bu yüreğini hasret yaktı diye, Birgün ölümü bıralıp mutluluğa geleceksin... HakanKURTARAN Tebrikler.
Beni vatanıma götürürmüsün
Bembeyaz kefeni giyirip bana
Anama, babama götürürmüsün
Mezarımın başından gelip geçerken
Bana bir demet gül getirirmisin
İsmim kayıttan düştüğü zaman
Acaba sen beni unuturmusun
yşaMAK VARKEN ÖLMEK NİYE ÖLÜGÜMÜZ YERDE HİÇTE BÖYLE GÜZELLİK OLDUGUNU BİLMİYORUZ GÜZELDİ TEBRİKLER