Aşk gergefine iğneyle işlemiş ki canını, Ses etmez Mansur gibi akıtsalar kanını, Cihanın derdine yanar kimse bilmez halini, Aşıkım deyip âleme fâşetmez eşkâlini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk tır insanı yakan,ayrılıktır acıtan,ama bunlara rağmen dostluktur insanı ayakta tutan o da kaldıysa tabi ? Mecnun aşkıyla dolaşırken bir namaza durmuş kişinin önünden geçer dalgıındır görmez ama namazdaki kişi o kadar görsel ibadet icinddee ki kızar ve be adam önümden neden geçersin diye cıkışıır mecnun cok manidar birşey söyler derki ben Leylanın aşkınıdan seni göremedim ama sen mevlanın aşkı ile olsaydın beni görmezdin çıkışmazdın efendim cok anlamlı dörtlük kuıtlarım hocam selam ve saygılarımı sunarım
Aşk gergefine iğneyle işlemiş ki canını, Ses etmez Mansur gibi akıtsalar kanını, Cihanın derdine yanar kimse bilmez halini, Aşıkım deyip âleme fâşetmez eşkâlini...
Başka söze ne hacet yüreğinize sağlık selam ve sevgimle..
Aşk gergefine iğneyle işlemiş ki canını, Ses etmez Mansur gibi akıtsalar kanını, Cihanın derdine yanar kimse bilmez halini, Aşıkım deyip âleme fâş etmez eşkâlini...
Faşetmez eşgalini...Evet, gerçek aşıkların samimi tavırları özde budur. Aşkı daim kılanda bu samimiyet olmuştur...
sevgiler selamlar var olunuz daima....................