(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ ADNAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ ADNAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Semih SERGEN evet çok ünlü bir şairdir son kitabı "AŞK OLMASA ALEMDE" yeni yayınladı .hemde yunus emre ve mevlana şiirlerini seslendiriyor ,çok ta ünlü bir tiyatro oyuncusu halen oynuyor ..saygılarımla
O dediğiniz "tepe..." midir nedir, orayı bilmem, belki de hiç göremeyecem ama Adnan Bey,ana sayfada isminizi görünce, sayfanıza konuk olmak için can attım, sebep; acaba Adnan Bey, o güzelyüreği ve kalemiylebugün bize, yine kendine öz anlatımıyla neler sunacak diyeydi, baktım güzel bir dostluk sohbeti sunmuşsunuz, bir sanatçıyla olan görüntünüz eşliğinde... Sayfanızdan huzurla ayrılıyorum...Selam ve saygılarımı bıraktım...
Güneri Yıldız tarafından 10/3/2011 12:06:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Meşhurlarla konuşmak senin görevin, Çünkü içinde en meşhuru sensin... Elinde kalem durmadan büyük devin, Ülke az geliyor Yurtdışında gezsin. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Adnan Ustam...
Çok teşekkür ederim üstadım.Toprak beyin babası Semih bey çok ünlü bir şair ve Mevlana ve yunus emrenin şiirlerini yorumlayan ,aynı zaman da da ünlü bir tiyatrocu ve çok değerli bir üstdadır.değerli yorumun için teşekkürler