(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FASÜLYE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FASÜLYE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne hoş bir şiir.Kendini fasulyeye benzeten birini hiç tanımamıştım.İlginç bir benzetme olmuş.Eminim fasulyeyi çok sevecek birileri vardır.Çiğ bile olsa...
"Aman fasulyesi 2,5 lira hem kaynasın hem oynasın" diye bir türkü de vardır... Fasulye önemli bir çinko kaynağıdır hem... Tv'den,lezzetlisinin tereyağı ile olacağını öğrenmiştim... Tebrikler... Saygılarımla...
Hımmm helmelenincede ne güzel olur vallahi,iyice haşlayacaksın sonra bol parça etli:)) hangi aç dayanır buna yanında birde güzel turşu acı biber birde kuru soğan kırdınmı kur bağdaşını yer sofrasına masada oturmaktan sıkıldım yer sofrası olsa,of bayıldım vallahi..
Kahkahalarla güldüm, gecenin bu saatinde. Hala da gülmedeyim yazarken. Bilgisayar başından kaldırıp; bu kez hastahane yerine "Delirdi" deyip tımarhaneye yatıracaklar, diye korkuyorum ayol. Çocuklar soruyorlar: "Anneciğim, yine ne oldu? Şimdi de gülüyorsun" "Vandi'ye gülüyorum" "Vandi kim" "Fasulye" "Nasıl yani" "Pişmek bilmeyen kuru fasulyeymiş hem de" "Nerde yazıyor" "Şiirinde" "Anneciğim ne oluyor bu akşam sana? Kalbin var, bir dolu hastalığın!.. Korkutuyorsun bizi" "Aman canım, korkmayın, normalim ama; Ramazan'dan olsa gerek şairlerimiz coşmuş. Kimi "Kaymaklı Baklava" sunuyor, kimi "Söz" yazmış en mükemmelinden, kimi "Fasulye" daha neler var neler. Okuyorum masumane. Sağlığım iyi, korkmayın"
Böyle işte!.. Birazdan acılı bir şiirle karşılaşırsam, salya-sümük ağlamamak için (hatırlamalarımdan) okumadan kaçacağım sayfalardan, galiba. "Edebiyat Dünyası'nda tek düze duyguyla yaşamak mümkün değil. Her an, her saniye duygularda muazzam değişim olabiliyor demekki" diyorum, Özlemce...
istenen kıvama elmesi için,diri olmaması için iyice haşlamak gerekir değil mi?yoksa sert olur ve yemek burundan gelir... sen o açı bulduğunda tüm öfkeni çıkarıcaksın anlaşılan;)
Pişmek bilmeyen kuru fasülyeyim ben
Kapalı bir tencere içinde
Pişsemde pişmesemde
Beni yiyecek o "aç"ı bekliyorum...
Ne hoş bir şiir.Kendini fasulyeye benzeten birini hiç tanımamıştım.İlginç bir benzetme olmuş.Eminim fasulyeyi çok sevecek birileri vardır.Çiğ bile olsa...