(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YUNUS'CA SEVİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YUNUS'CA SEVİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı bade, gönlü serin Yolu sade, ilmi derin Öteleri bana verin Gelinde Yunusça sevin
8'li hece vezniyle yazılmış,uyak düzenine uyulan içerisinda islami motiflerin olduğu,Tasavvuf Edebiyatının içerisinde yer alacak nitelikte bir şiirdir.Yunus Emre Hz.lerinin sadeliği şiire yansımış izlenimi oluşturmaktadır.
ne güzel dedin. yunus kendisi dermiş gibi dedin. yüreğine sağlık. ramazanı fırsat bilip allaha sığınmalı,ibadet yapmalı ve gönlümüzü hakkın zahiri olan yaratılmışa sonuna kadar rahmetle açmalıyız ve yunusça sevmeliyiz. seni kucaklamama izinver. sağlıkla kal.
Bu kıldığın namaz değil
Yetmişiki millet dahi
Elin yüzün yumaz değil
*** ***
Yol odur ki, doğru vara
Göz odur ki, Hakkı göre
Er odur ki alçak dura
Yüceden bakan göz değil
YUNUS TAN İKİ KIT 'A EKLEMEDEN EDEMEDİM...,
DEĞERLERİMİZİN UNUTULDUĞU ŞU GÜNLERDE , YUNUS FELSEFESİNİ HATIRLATAN DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYORUM... SEVGİYLE KALIN...
nursen ateş tarafından 11/17/2007 2:01:19 PM zamanında düzenlenmiştir.