Dönüşsüz gündü, Oturduğumda tahta masa selamladı Önünde duran iskemlesiyle Beynimin uğultusunda Sitemlerim vardı
İrkildim kahvecinin gür sesiyle -Çay dedi -Evet dedim
Karıştırdığım hayatım mı? Geçmişim mi? Yoksa kokulu kahveci çayı mı? Eriyip giden şekerdi Yüreğimin yağı Yada ilkelerim olamazdı. Yenilen bedenimdi Gururum,adamlığım değildi. Bir yiğit daha hayata eğildi.
Yiğit deyip bastım kahkahayı Bir anda hedef olmuştum. Şüpheli gözlerle bana bakıyorlardı. Artık susmayacaktım, Ayıp olur diye korkmayacaktım. Bağırdım, Sebebi memurluğuma bağlanan Bir ayrılık Her insanı kendim gibi bilmemmiş Hele de sıkışınca borç verdiğim Mehmet’i de öğrenince kıyamet koptu Ben salakmışım, Ne salağı enayi...
Hele de hasta olan anama bakamazmışım Ya oymuş yada onlarmış Bir yanda sevdam Bir yanda anam babam
Kaçtım buraya geldim. Yolları ezdim, Havayı deldim
Soluk soluğa kaldım, Düşünülmez düşlerime kızdım. Bu neydi neyin nesiydi ? -İmtihandı Evet zorlu bir imtihan Ya’lar la başlayan Sen bilirsinle biten imtihan Bıkmıştım Lügatıma kim koydu bu kelimeleri
Gitme vaktiydi… “Hadi bulun ve sorun” Kahveci aldı yerden kağıdı Buruşuk ve ıslaktı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME VAKTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME VAKTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebebi memurluğuma bağlanan Bir ayrılık Her insanı kendim gibi bilmemmiş Hele de sıkışınca borç verdiğim Mehmet’i de öğrenince kıyamet koptu Ben salakmışım, Ne salağı enayi... Tam tersi İnsandınız hemde en iyisinden yardıma ihtiyaca olana yardım insanlık gereği..
Hele de hasta olan anama bakamazmışım Ya oymuş yada onlarmış Bir yanda sevdam Bir yanda anam babam... Oda bir gün olacak boyunun ölçüsünü o zaman alacak...
Kaçtım buraya geldim. Yolları ezdim, Havayı deldim.... Kaç tabi böyle aşk olmaz aşk sevdiğini herşeyiyle kabullenmektir o sevmemiş sevemezde zaten çünkü bir tek kendini seviyor...Geçmiş olsun diyebilirim...
Muhteşem akıcı bir şiir -di beğeni ile okudum kutlarım..sevgiler..tam puan..
Ayıp olur diye korkmayacaktım.
Bağırdım,
Sebebi memurluğuma bağlanan
Bir ayrılık
yüreğine sağlık kutladım saygılar