(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
savaş zaten can yakma yok etme sanırım; düşmana savaşa hazırlama taktiği uyguluyorlar...
yoksa öfke kin nefret duymadan nasıl savaşır ki insan...???
işte bugün dünyada çıkarlar uğruna oynanan kardeşi kardeşe kırdırma taktiği (ki ülkemizde de pkk terör vs olarak yaşadığımız) nefret ettirme politikaları bunlar
çünkü savaş sırasında akıl devre dışıdır parmağında oynat kuklaları...:)))
mö : savaş
ms: savaş
yıl 2011
hala savaş
bırak savaşı seviş sev be kardeş
yok ille de savaş gözünüzü kan doyursun bre insanlığın dibi
hayvanlar öğrendi günümüzün medenileri henüz konuşarak anlaşmayı sevgiyi saygıyı öğrenemediler..!!!!
öğretemediler öğrenenlere de engel oldular belli ki pek işlerine gelmiyor..)))
askeri gücümüzden çekinenlerin ordumuz üzerinde oynadığı askerlikten nefret ettirme politikalarına dikkat!!! tabii ki haksızlığa hırsızlığa arsızlığa vs vs her yerde hayır
tüm insanlar kardeştir bu bilinç içerisinde olmalı evrensel düşünmeliyiz
ve cennet ülkemiz genç nüfusu iklimi suları yeraltı yerüstü zenginlikleri (florası madenleri tarihi eserleri) etnografik tarihi coğrafi jeopolitik vs ve henüz bilinmeyen özellikleri çok önem arzetmekte iştah kabartmaktadır bu vatan hepimizin dolayısıyla kimsenin kuklası olmamalı aklımızı devre dışı bırakmamalı politik oyunlara düşmemeliyiz ve en önemlisi her zaman birlik beraberlik içinde olmalı birliğimizi korumalıyız...
tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Soner dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 9/26/2011 12:46:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
türkiyemizin açık gerçeği.Astsubayın bana ana avrat sövdüğünü bilirim.Ama bir dahada yazıhaneye girmedi.10 ay boyunca.Girseydi vuracaktım.Elimden silahı zor aldılar.İşte peygamber ocağı dediğimiz fitne ve küfür ocağının akibeti böyle .
Anlatım çok güzeldi
Kutlarım;
sayıyla...