(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRTLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRTLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yola çıkılan niyete göre her mesleğin kutsallaştırılabileceğini ispat eden kısa ama zengin bir şiir okudum. Hammallığı kutsayan dizelerinizi acizane tebrik ederim. Ulvi aşkların hammalları olanlara selam olsun. Selam ve saygılarım ile...
Sevginin hamallığını yapmak sevgili Sami hayli ağır olmasına rağmen yükü taşımak insana zor gelmiyor hiç bir zaman yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
bak yengem oklavayı bir kaptı mı görürsün sen yürek hamalını...söylemedi deme sonra...şaka canım..şakacı Oktay öğretmenden şaka yine tabi..cidiye alıp da küsme sakın çocuklar gibi ..kutlarım...sevgi,selam ve saygılarımla..
üstat eline sağlık vede yüreğine sen oldukça biz çimen kardeşler (ben ve turna sesli çiğdem) yazmağı yeniden öğrenecek saygılarımızla öğrencin özgür-çiğdem tan
özgürtan tarafından 11/16/2006 9:56:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Aşk buyruk verdiğinde 'olanaksızlık'da boyun eği verir." Schender.
Lakin aşk ve sevgi üzerine durulan gerçekler vardır.. Aşk, sevenin içinde varolan bir güçtür. Kendisini sevgiliye çeker. Oysa sevgi, sevilende varolan bir albenidir. Seveni sevilene götürür. Aşk, sevgiliye egemenliktir. Oysa sevgi, sevilende yok olma susuzluğudur....
Selam ve saygılarım ile...