ÇANAKKALE İÇİNDEŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Esasında bu olayın gerçekliğiyle ilgili bir bilgim yok.Yalnız son eklediğim şiirlerde ünlülerden olsun halktan olsun zekice verilen hazır cevapları şiirle sunmaya çalışıyorum.Bu tür çalışmalar daha çok didaktik nitelik taşır.İngilizllerle alıp veremediğimiz yok elbette.Ancak Çanakkale’de ki İngiliz siyasetine her Türk karşı çıkar sanırım.İşte o İngiliz zihniyeti benim Aziz Türk milletime ancak garson olabilir.Garsonluğu meslek üzerinden düşünmeyin.En basit yaptıkları vahşetlerden birini size aktarayım.İlk kullanımı Romalıara kadar uzanan Amerikanın Vietnamda kullandığı zehirli çivilerin onbilnlercesi Çanakkale’ye İngiliz uçakları tarafından atılmış dedelerimizden bu çivilere denk gelip basanların ayaklarından vücutlarına yayılan bu zehir çoklarını öldürmüş onbilnlercesininde zehir vücuda yayılmasın diye ayaklarının kesilmesi sonucu tek ayakla savaşmalarına sebep olmuştur.Bu çivileri merak edenler internetten araştırabilir.İnternette zehirli çivi diye aratın ecdamıza reva görülen zulmü öğrenin.İlginize çok teşekkür ederim.Saygımla...
İngiliz bir garson Türk müşteriye: |
Her şey beklenir onlardan tarihi çok severim okumayı araştırmayı, ancak öyle anlar var ki yüreğim dayanmıyor
Rabbime havale ediyorum..
Sayfanız beni siyadesiyle etkiledi..nutkum kesildi yine !!
diğer dostlar aşk şiirleri peşindeler bakayım napıyorlar:((
saygılarımla...