(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
etrak-i bidrak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
etrak-i bidrak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben böyle derim siz öyle ben lafı uzatırım siz kestirmeden gidersiniz sonuçta bu yol şuraya çıkar / din toplumların afyonudur sözünü marksa söyletip ardında da böyle doğrulanır yani ayniyle vakî... selamlar...
kendini beğenme ve buna benzeyen henüz sindirmeye çalıştıklarım beni ezer geçer ve ben öğrenmeyi bırakırım ki, ben öğrenmeye devam etmeliyim daha çok daha çok okumam için araştımam için merak etmek için bir nevi kendimi kandırma diyelim
türkler ki çoğu müslümandır dine toz kondurmazlar ama Kutsal Kitabın ilk emrinden bi haber ( ikra/ oku )hem de kara cahil halinde eser savururlar ki ben dahil zahmet edip iki satır okusak göreceğiz ki aslında ışık çok uzakta değil ...ce sadece bu kelime için bile saatlerce konuşabilirim bilgi sahibi olmadan fikir sahibiolmak çok kolay neylersin , gör öğren dünyası ...selamlar saygılar...
o az bile yapmış / namus diye cana kıyan bu ... ... adamlara o şeyh bile az kazıklı voyvoda lazım Allahı kulların bacak arasında arayan zavallı reziller karısını götürmek için zorlamış kadında yuvası yıkılmasın diye gitmiş saç baş yoldurur cinsten ...