(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNLENEYİM BİRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNLENEYİM BİRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İzmir'e küsmüş, ama İzmir'lilere küsmemiş arkadaş.. Çok dertli yazmış bu kalem yine. Var bu dünyada herkesin bir derdi. Başkasının ki bana uymaz, benim ki başkasına benzemez.İsmi dert ama..Bazen kördüğüm olur, dünya başına yıkılır kalırsın altında, öyle ağır olur. Ama YARADAN can sağlığı versin ..Çekebileceğimiz kadar derdimiz olsun. Ölümden başka herşeyin bir çözümü var.Şiirle kalın.İzmir'den selam.
Yorumunuz için içtenlikle teşekkür ederim, her kelimesi doğru ve dolu dolu bir yorum çok teşekkür ederim ama İzmire hala küsüm..gelmem artık..saygılarımla
Hayat kimi yormamış, Sayın Şair Arkadaşım...bedendeki eksiklikleri birbiri ile karşılaştırsak ..hangisi ağır basar gözlermi?.kollarmı?..ayaklarmı?..gelelim Ruh alemine sağlıklı mı? sağlıksız mı? bir ruh hali...hangisi olsun isteriz.. ama hayat sınavlardan ibaret.hiç birimize hayatın getireceği bildirilmiyor.yarınların getirisi mutluluğun arkasında acı...acının arkasında mutluluklar olabiliyor..en güzel yaşam şekli sağlıklı ruh hali... ruhumuz ALLAH'a emanet olsun diyorum...üzülmeyelim gören gözümüz varsa ve de seven bir kalbimiz..hayat bir şekilde devam ediyor..yarınlarımızın mutluluk içinde geçmesi dileğimle..
Dinlenmeyi ve dinlenmeyi en çok hakedenlerden biri olduğuna inanıyorum abi.Hizmetlerin çok büyük ülkemize.Sizin gibi örnekler çoğalsa keşke.Sevgiye saygıya layık gönül adamına selam olsun.Saygılarımla...
kaleminize sağlık beğenerek okudum kutlarım saygılarımla