Olmazsa olmazım Gün dönümüne bıraktın beni İliklerimde dilinle giydirdiğin hayal Yokluğun tenimde soğuk Beni bana vermeden gittin Özlemleri dağlıyor baharın feri Alışamadığım mevsim Adın eylül ! Yakışmıyor yeşile açan kar çiçekleri !
Gözlerini kapat güneş Bugün karardı gün Katran karası ayrılıklar Engeller düştün tenime Bakışlarımda yarım yollar Hatıram kalsın diye yıldızlarda Ağlayacağım karanlıklara !
Yüzleşmesi olmayan körler gibiyim Kalbimde uzak diyarların kalabalıkları !
Uyku yataklarını sererken kırlangıç Rüyalarımın sessiz şahidi Bir gün sana geleceğim çocuk yüzümle Ağlayacağım hüngür hüngür Almak için elinden bir umudu !
Söyle yüzünü yüzümde kapatmış şehir Gözlerim mi ağlıyor gözyaşlarına Gözyaşlarım mı ağlıyor gözlerime Kalbimde çağlarken şelale yangınlar !
Gün doğuşu hülyalı düş Gözlerini kapat gözlerimde Çöllenen ruhumda ateşlensin nefes Hüzünü silen seher serçesi Bir iz bırak dudağımda Adın kalsın içimde !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerini kapat güneş Bugün karardı gün Katran karası ayrılıklar Engeller düştün tenime Bakışlarımda yarım yollar Hatıram kalsın diye yıldızlarda Ağlayacağım karanlıklara !
Offff! dedimmm :( duygularınıza sağlık sevgili şairem mükemmel dizeler.başarılarınız bitimsiz olsun .selam sevgiler.
Gözlerini kapat güneş
Bugün karardı gün
Katran karası ayrılıklar
Engeller düştün tenime
Bakışlarımda yarım yollar
Hatıram kalsın diye yıldızlarda
Ağlayacağım karanlıklara !
Offff! dedimmm :( duygularınıza sağlık sevgili şairem mükemmel dizeler.başarılarınız bitimsiz olsun .selam sevgiler.