(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜK KUMAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜK KUMAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir memleket iki şekilde istila edilir .Ya tamamen ordu ile gireceksin yada ülke insanındaki ayrılık tohumlarını bulup birbirini öldürteceksin.Silah sat,ilaç sat,misyonerlik yap,ayrılık tohumu ek,ahlaksızlığı aşıla,sömür babam sömür ...
SERMAYE İHRACI YOLU İLE İŞGAL: ''Eğer bir ülke başka bir ülkeden borç almışsa ona özgürlüklerinin bir kısmını satmış demektir.''
Bugün ekonomik değerlerimizin pek çoğu ( Fabrikalar, bankalar, köprüler, muhtelif sanayi kuruluşları) yabancılara yok pahasına peşkeş çekilmiş durumda.
Cebimizde kullandığımız kredi kartları, telefonlar bilgisayarlar bile yabancıların bizi soyma aletidir. Bunların ulusallaştırmasına karşı çıkanlar peşinen köleliği kabul etmiş emperyalist işbirlikçilerdir ancak... Dış borç yükü arttıkça kölelik koşulları ağırlaşır.
Ne derece doğru bilmiyorum ama, balık bir yaptığı hatayı bir daha yapmazmış ( Kadir Yeter), eğer öyle ise balıklara haksılık etmiyelim Şükran hnaım. Konu ilginç değil mi; balık yiyenler daha çok zeki oluyorlar o yüzden belki...
beyni bomboş geldi liboş,
görevi ihanet;
durma yola devam et(!)
yüreğinize sağlık,tebrikleimle.