(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizdeki hasreti ve özlemi ne kadar da güzel ve içten dile getirmişsiniz böyle.Şiirin kurgu olmayıp tamamen birebir yaşanan duygularla yazıldığı o kadar belliki.Okuyucu bunu çok net bir şekilde hissedebiliyor.Şiiriniz beni çok duygulandırdı,hüzünle okudum.Her kime ithafen yazdıysanız dilerim bir an evvel yüreğinizdeki hasret son bulur.Tebrikler...
Hüzünlü gam tarafından 9/15/2011 9:43:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Of be güzel kardeşim of. Yandık bittik kül olduk. Nedir bu yürek yangını. Perişan olduk desem yeridir. Umarım içinizdeki yangın tez söner. Gerçi pek söneceğe benzemiyor ama olsun. Fakirin ekmeği umut, ye Mahmut hesabı. Kutlarım şiirinizi ve kaleminizi. Saygılarımla.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık değerli Üstadım Güzel bir deyiş olur adeta hazır gibi zaten yazarken kafanızda bir melodi mırıldanmışınızdır.Selam ve sevgiler.
HASRET BANA
Sanırsın ki, özlemiyor kalp seni.
Kavrulunca hasretinden bedeni
Serap görür hayalindir nedeni
Hasret bana hicran bana gam bana
Özlem sana yangı sana söz sana.
Rüzgâr bile gelişinle safa da
Tartılmıyor mutluluğum kefede
Adım ansan dertlerime şifa da
Hasret bana hicran bana gam bana
Özlem sana yangı sana söz sana.
Dur söyleme bilmeyeyim nedeni
Bıraktın da yapayalnız nadanı
Özlemez mi arkasından gideni
Hasret bana hicran bana gam bana
Özlem sana yangı sana söz sana.
Bozkır, yine deli gönül esiyor
O yar bana hiç gülmeyip küsüyor
Çarpan yürek nefesimi kesiyor
Hasret bana hicran bana gam bana
Özlem sana yangı sana söz sana.
ADNAN SİVRİ13.08.2011-02.00
Duygusal sevgi dizeleri şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.