(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevginin pınarı kurudu Güzeliğe yol alan kanatlar koptu Umudun bitmediği yer haritadan silindi. Şimdi boşlukta kalakaldık. Apışıp bakkaldık. Kendimize gelmemiz uzun olacak. Belkide çiçek açmaya yatan tomurcuklar solacak. Ama Yeniden özlemlerimiz Üreyip çoğalacak. Kabına sığmaz olup patlayacak.
Özlemin zehri de panzehiri de kavuşma umudundadır; kimi zaman yakın, kimi zaman uzak, kimileyin solgun, kimileyin parlak o ışıkta... sevgi emektir çünkü....yüreğiniz,kaleminiz var olsun.Saygı ile efendim...
Birdilek tut ,geç ebemkuşağının altından, gerçekleşir diye kandırırlardı eskiden..Erkeksen kadın olmayı, kadınsan erkek olmayı düşle, gökkuşağının içinden koşarak geç, umutlar gerçek olur kandırmacası düştü aklıma.. Çocukluk masallarımdan.Çok küçükken kandırırlardı çocukları hep. .Büyüyünce umutlarımız kirlendi. Umutlarımız kirlenince biz küçüldük..Düşlerin masallarda kalmasın can dost. Ebemkuşağının altından geçmeden umutların gerçek olsun. Özlemin sona ersin. Sevgimle ,şiirlerle kal hep.
Umutlar hep var olmalı ki, ulaşılmaz dağların arakasına saklandığını düşündüğümüz tüm güzlelikleri ve sevgileri alabilelim. Sakın ama sakın umudunuzu yitrimeyin/ yitirmeyelim.
Hangi dağın ardında yeşeren umutlarım Sevginin pınarı nerede akmakta şimdi. Güzelliğe yol alan nerede kanatlarım Umudun bitmediği yer benim özlemimdi.. *********************************************************** Yeşeren umut dağları sizin yüreğinizde onu görebilmekte sizin elinizde , kanatlarınız dilerim sapasağlam olsun. yaşacağınız meçhul mertebelerde..