(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen.....insan, karşısında ki sen dediği kişiye, ancak bu kadar tatlı seslenir.... Harika dizelerdi...özeldi ve güzeldi arkadaşım....tebrik ederim...sevgilerimle...
Seni düşündüğümde Acıları unutup Güçleniyorum. Seni olduğun gibi Şartsız kuralsız Seviyorum. Yüreğim çarpıyor Gözlerindeki aşka Güveniyorum. Özgürüm sevgimde Hayata seninle Gülümsüyorum… Kutlarım güzel bir şiir okudum sayfanızda. Aşk daha nelere kadirdir. Sevgi ve Selamlar..
Pek az kişi başarabilir şartsız ve kuralsız sevmeyi.Zordur ama tadına doyulmaz.Benim gönlü güzel kardeşim ne özlü ve doğru dizeler yazmış.Kutlarım.Umarım sağlığın yerindedir.Yazışamadığımız için merak ettim.Sevgiler.
Hayatta güne seninle merhaba diyorum Her canlıyı varlığı seninle seviyorum Bu güzel şiiri yazan yüreği kutluyorum Yüreğine sağlık kalemin daim olsun diyorum Her dem selam sevgi dua ile...
''......Seni olduğun gibi Şartsız kuralsız Seviyorum...'' Ne güzel bir anlayış.Bunu bilen birisi böyle bir kalbi hiç incitir mi! Çok güzel bir seslenişti şiiriniz.Bütün kalbimle kutluyorum...
Aşk şartsız kuralsız sevmek . Bedeli ne olursa olsun kabullenmek yanmak ,işte öyle bir şey..Hayata sevdiğinin gözlerinde gülebilmek.Yüreğinize ömrünüze bereket toprağım. Sevgiyle şiirle İzmir'le kalın.Ne güzel anlatmışsınız gerçek aşkı.