(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜZÜLME ADNAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜZÜLME ADNAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence de üzülme,koyver gitsın iş olacağına varırır bu dünyada hiçbirşeyi dert etmeye değmez sdakın bu konuda geç kalma her konuda gülüver gitsin o gülmelerin içinde mutlaka saklı olan bir mutluluk vardır tebrikler dost çok güzeldi şiirin
İnadına hayatını doyasıya yaşa Bel bükülmeden ,ak düşmeden başa Üzülüp isyan etme sakın ha boşa Üzülme Adnan’ım sen üzülme Yüreğine sağlık Adnan bey .Kutladım selam ile
Siz küstünüz, ama ben konuk geldim bakın sayfanıza..Küsmeyin benim güzel şehrime.. Deniz kokusuyla, biraz yasemin demetleri bıraktım sayfanıza, barış adına..Şiirle İzmir'le kalın.
ADNAN BEY ÜSTADIM; DİZELERİNİZ NEFİSTİ BENCE. GİDEN GİDER ARKASINDAN BİZE SADECE GÜLE GÜLE BAHTIN AÇIK OLSUN DEMEK DÜŞER. İYİ VE KÖTÜLER HEP O SATTEN SONRA GERİDE KALIR. KİMİLERİ UNUTULUR KİMİLERİ DE YERİ GELDİĞİNDE HATIRLANIR, ZİRA GÖNÜL BU KİMİLERİNİ ÖLÜNCEYE KADAR UNUTAMAZ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN Kİ BÖYLE HOŞ HOŞ YAZIN BİZDE CANİGÖNÜLDEN OKUYALIM. --ADNAN ÜSTADIMI VARMIŞ ÜZENLER, --GELMEZ BİZE ASLA TÜRLÜ DÜZENLER --TİPİMİZ DEĞİL YÜKSEKTE GEZENLER, --ÜZLÜME ADNAN'IM SEN ÜZÜLME... DEYİVERDİM BEN DE NAÇİZANE. SAYGILARIMLA...
KÜÇÜK OZAN tarafından 9/12/2011 4:08:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bel bükülmeden ,ak düşmeden başa
Üzülüp isyan etme sakın ha boşa
Üzülme Adnan’ım sen üzülme
çok hoş şiidi kutlarım...