(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu yaştan sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu yaştan sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
../toplamışsın tüm işe yarar, yaramaz kelimeleri doldurmuşsun dağarcığa, sallayıp sallayıp-avuç avuç çekiyorsun kelimeleri, bir bakıyorsun gülüyor cümleler, hemde güneş açmış.. bir bakıyorsun parçalı bulutlu gök yüzü yağdı yağacak, birde bakıyorsun ki keman ağlıyor sen ağlıyorsun.. sonra ne mi oluyor...? ya yudum yudum sek bir boğma... ya demini almış bir çay ve duman duman cigara, ya da yine soğuk, ılık, sıcak bir çorba.. (sabah-öğlen-akşam) günde üç kez afiyet olsun :)
Anladım hazır çorba da kupaya sıcak su dökmek yerine hazır çorbayı çaydanlığa döken çıkmıştır muhakkak. Meselâ eşimin dedesi yağlı, salçalı, tuzlu puding pişirmiş eşime zamanında, sanırım hazır çorba sanmış rahmetli. Saygılar sayın yazarım.
!!! Hiç hem de ! Bayram günü kupada çorba içmek ??? "Hayırlı çorbalar" mı desem,"hayırlı bayramlar " mı? En iyisi " Hayırlı Esmalar " diyim de.... Allah maafaza... Ahhh daha neler görücez kümbülür. Kümbülür "gabada guba guba " da olcaz yakında. Eee Nihat Doğan gibi bir Büyükünden sanaatçı "Başbakanımızın" uçağıyla Somalilerde bile ağlayabilirken.. Memleket kalkındı şükürler olsun... Hangi gelişik ülkede "Nihat Doğan" gibi bi sanat güneşimi var ki... Panpişi kaç gelişikin var ? ABD mi? ENGLANTERE mi? Lé FĞÖNS ? Hayır.. Bi tek bizde.. Ay ağlayasım geliyüüüü Ne kadar hassasız biz bayanlar .. Çav...
karakaranfil tarafından 9/12/2011 10:40:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
A şimdi "çav bella'nın" İspanyolcasını dinledim...Ya da Meksikaca...Potekizce de olabilir... Şahane.. Tavsiye ederim.. şiir gen.tr .....marşlar var... aha orda.
hayır hayır
vallahi çok iyi yapıyuorsun
sabahları çorba içmek gerek de biz< kıymetini bilmiyoruz sağlığımızın
devam et yavrucum:)