(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok düşünüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok düşünüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma Bakırköydeki hastane bahçesindeki oturan ve düşünen adam tablosu geldi o yıllardır orda demek bilememiş bulamamış neyi düşündüğünü:)) Ben de öyleyimdir yani düşünen neyi olduğunu bilmeyen deli:))
Düşüncelerin hayata uygulaması yoksa;düşünce sadece hayal olarak kalır.Hayal ise kişinin uykudaki rüya halinin ayıkken beyninde çizdiği senaryodan başka birşey değildir. Başarılı insanların aşamaları; 1-Düşünmek 2-Düşündüğünü hayale dönüştürmek, 3-Hayalin herhangi bir aşamasını gerçeğe dönüştürmek için "başlamak". 4-Başlanan işi sonuç odaklı olarak bitirmek. 5-Bu 4 maddeyi safha safha uygularken sabır sergilemek. Erdemce....
Düşünmeyene de insan denemez zaten . Tabii düşüneceksin , neden düşündüğünü de neden düşünemediğini de . İsterlerse tutuklasınlar içeriye , kendilerini tutuklarlar aslında .
Ne düşündüğünü yazmazsan, merak eder insanlar. Bazısı der feneri Yok ödenecek faturayı Kaç şeker atayım çayıma İddaya varmısın, Seyrettiği dizinin sonuçunu Yok hiç biri Okullar açılıyor eski çocukluğunu. Uzayıp gider düşünceler Esma kızım attı bir taş kuyuya, Kırk akıllı çıkamayacak içinden..
bu aralar çok düşünüyorum neden bu kadar düşündüğümü
------------------------ Düşüneceksin elbete,çünkü seni o düşünceye sürükliyen nedenini hisseder gibiyim.Orda birlikte alıgılanmak umuduyla... Sevgim sevgin olsun can,sevgilerimle...