(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Reenkarnasyon şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Reenkarnasyon şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o dediğinden var,*oktan bir devir daimin içinde tekrarlayıp duruyoruz bütün bildiklerimizi,ve yaşadıklarımızı...sadece farkına varamıyoruz, avmıydık ,avcımı bir önceki sahnede....
İnsanlar insanlara sarıyor daha ne kadar kötü olur ki, şu zaman yaşanılan daha önceki zaman mı yoksa bir sonraki zamanın bir önceki zamanı ???????*acaba hangisi....
ne diyo bunlar yav,ikisinide imha edin düşman heronları bunları dinleyip yerimizi tespit edebilirler,sende mal mal bakma cüneyt masayı topla parmak izi kalmasın...
Bence asıl başa saranlara inanın. Başa sarılmıyorsa ileri gidilmiş demektir. Bu devirdi kim bir adım ileri gidiyor ki? Ben değil. Reenkarnasyona da inanın. Bu bir gerçek. Mesela ben önceki hayatımda üzümdüm. Bu yüzden şarapla bu kadar iyi anlaşıyoruz.
başa değilde, boşa saranlara ne demeli kahraman yazarım peki...
özgürlük adına, aşk ve sevgi adına boşa saranlara, kırık plak gibi cızırdayanlara ne demeli peki, başa değil ama boşa sarıyoruz,
tersine döndü her şeyimiz, hayatımız, işimiz, sevdiklerimiz,
oysa der ki;adam fower - 1981 denemesinde
evine giren kuş gibidir insan. özgürlüğü aramak için kendisini camlara vurur. çektiği açıyı hissetmeyip, defalarca bunu yapar. sakın ona yardım etmeye çalışma. belki ona yapmış olduğun en büyük kötülük olacaktır. belki onun özgürlüğü ölümüdür.
reenkarnasyon var mı ¿¿¿¿¿¿
bu soru işaretleri gibi ters ve boş bir avuntu işte.
ama eğer varsa ki bu inancıma göre mümkün değil, geriye kelebek olarak dönsek ne iyi olur değilmi:))
renkli renkli böyle, dünyanın tüm renksizliğine inat, abartmadan, özgürce, bir gün yaşa git...
Şu Reelkarnasyon denen şey
İslama tamamen ters
Yaratılışa uymuyor
Yüce yaratıcının
Kitabında yazanlara uymuyor
Orta çağdan kalma bir saçmalık
İnanmadığına sevindim
Selam,saygı ve dua