(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sipariş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sipariş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir zaten hayatın derinliklerinde kara nehir yataklarını oluşumunun hikayesi gülen şiir görmedim pek , sizin şiirlerinizde de asık suratlar var ama gülen gözlerde görmek şansa tabi değil çokça var
Burdan ürktüm,nerde ağlıyor nerde gülüyor belli oluyorsa taa ordan şair korkar...
şiir zaten hayatın derinliklerinde kara nehir yataklarını oluşumunun hikayesi gülen şiir görmedim pek , sizin şiirlerinizde de asık suratlar var ama gülen gözlerde görmek şansa tabi değil çokça var...
ne dediğimi hatırlasam bende onaylayacam ama balık hafızama çok görülmez ,sağlık ve afiyetler diliyorum ... Sanırım sayfanızdaki şiirlere demir atacağım keyifle okunuyor ve yormuyorlar...
yok çıkmadı neden Olimposun sarhoş tanrıları şaraba daldı e neyzenle ,hayyamı da yanlarına almışlar insanları kim netsin durumundalar... insanlarda orda burda olmadı rakı balık modundalar... arada birde odunlaşıp tanrılara isyandalar ama olsun çıkmadık candan umut kesilmez deyip tanrıya onu bulamazlarsa tanrılaştırdıklarına duadalar
yok yav bakma sen panik halinde değilim,gelsede olur gelmesede,sadece rakı heba olmasın diye malzeme çıkarıyoruz kavunun yanında,sahi her yere nasıl yetişiyon sen,o kadar çok yazanın varki....
fıkra şöyleydi ağlama duvarının önündeki adama gazeteci sormuş -Her gün burda görüyorum sizi ne yapıyorsunuz -Tanrıya insanları mutlu et diye dua ediyorum ama duvara konuşuyomuşum gibi hissediyom nedense....
Ama duymasın tanrı bile
/////
kimin tanrısı duymuş ki adamın sesini de tanrı duysun...
selamlar sevgiler...