(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok şanslıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok şanslıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:( Allah rahmet etsin. Sabır diliyorum Sayın Yazarım.
Eskiden ana kuzusu derlerdi, kızardım hatta utanırdım öle dedikleri için ve öle değilmişim gibi savranmaya çalışırdım ama itiraf ediyorum ben tam bir ana/baba kuzusuyum.
:) Şükürler olsun ki ikisi de hayatta... Allah sağlıklı ömürler versin .
rutin: alışılagelen, sıradan, sıradanlık, çeşitlilik göstermeyen, alışılagelmiş düzen ... ... Baba:iş olsun diye kilometre doldurmak Anne:hiçte bile kızım öle şey yapmaz Baba:Dedim sana bunu evlatlık verelim diye dinlemedin.. Anne:Ben kzımın evine gidiyorum yeter artık... Kız:Ya anne pazara ne kaldı şurda ben gelecektim...
Ne mutluki Anneniz babanız hayatta olmayanlar ne yapsın güzel bir şiirdi tebriklerimle Allah değerli annenize babanıza uzun ömürler versin saygılarımla..
görebildiğiniz kadar ..anne babamıza yaşarken sahip olmak sanırım esas şans bu....hayattayken annesiz babasız kalmak ne kadar kötü olsa gerek allah ayırmasın esma hnm....:))