(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vayyy be... Serap hanım bence siz bir şiir dahisi siniz. Bütün şiirlerinizden inanılmaz şiir tadı alıyorum ve sizi takdir ediyorum... İşte bu da şarkı tadında mükemmel bir şiirdi... Selamlarımla, Tebrikler saygılar...
Seni nasıl sevdiğimi biliyorsun. Zerre kadar kederin olsa ben de üzülürüm.Şu üç günlük dünyada kalplerimiz bir olduktan sonra gerisine aldırma yar, boş ver gitsin diyen sevgi dolu bir seslenişti şiiriniz. Bütün kalbimle kutluyorum Serap hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Sevginin olduğu herşey her yer çok güzel.. Ne güzel içten dizeler arkadaşım.. Seni anlatmış çok yakışmış.. Kutluyorum çok beğendim.. Sevgiler İzmir'den..
serapertence 05/08/2011 ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nekadar güzel bir yürek sesidir bu... Şiirin tüm sözcük ve dizelerine munis ve en narin edalarla, içtenliklerle, yansımış değerli dost sayın Ertence. Yine çok güzel ve anlamlı bir ilhamın yansıttığı sayfa fonu resmi de şiiriniz gibi, gözleri ve ruhları dinlendiriyor. Esenlik dileklerimle tam puanımla kutluyorum değerli dost şairim sizi. Kemal polat
Uzat ellerini yar Tutunacak dal benim Dokunursa ellerin Bil ki çiçeklenirim....
Öylesine yürekten bir çağrı ki,yedi iklimin ötesinde olsam ,uçar gelirim.O el, nasıl tutumasın ki.. Bu ilk dörtlük,tek başına Harika bir şiir.Söyleyen dil ,yazan el ,dilerim dert görmesin.Selam ,sevgi ve sayygılar efendim.
SEVGİLER :)