Sana yalnızlığın gözlerini postalayacağım Tek ricam bir bak Al al olur, benekleri Lacivert kirpiklere takılır direnişi Mavi mavi İsyan gölge ederken, sapsarı Umut yere düşer Yeşil yeşil Sindikce bakışlarıyla, hayata Yanında bir beyaz kalır Siyaha çalan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gördünmü ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gördünmü ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer bunları da göremiyecek kadar duyarsız biri ise önce bu güzel şiirin değmeyecek birine yazılmış olmasına ve sonra da böyle birine şiir yazan kaelme gıpta ile acırım üstadım. Saygı, sevgi ve selamlarımın kabulü ricasıyla kutluyorum.
Sana yalnızlığın gözlerini postalayacağım Tek ricam bir bak Al al olur, benekleri Lacivert kirpiklere takılır direnişi Mavi mavi İsyan gölge ederken, sapsarı Umut yere düşer Yeşil yeşil Sindikce bakışlarıyla, hayata Yanında bir beyaz kalır Siyaha çalan
Zordur beni tam anlamıyla çözmek.Yaşadığım neyi biliyorsun ki! Benek nedir desem, zebraların tüylerinden bileceksin belki. Halbuki; kozasından kurtulan pamuk misali yufka yüreklerin toplandığı, bir araya geldiği hayallerden dinlemeliydin türkümü ve şimdi sen bir kibrit çakma sakın kalbimin orta yerine, benimle sende yanarsın için için... Konuştum işte yine. Güzel bir seslenişti şiiriniz.Tebrik ederim Güler hanım. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Siyah beyazı önemli olan renklendirmek değilmi Hayatta pembe pencerelerden bakmak hayatın akışı neyse ona uymak lazım Tebrikler arkadaşım kalemin daim olsun her dem selam sevgi dua ile..
kutlarım saygın kaleminizi,,