(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRTIMIZDAKİ YÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRTIMIZDAKİ YÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki taş arasına sığan bir hayat. Biri ayak ucu, biri baş... Sicim gibi örülmüş gözlerde yaş Altımız toprak Üstümüz yaş Bırakılmış mermerden soğuk, beyaz bir taş...
Değerli şaiir dost, Harika bir şiir, kutlarım sizi. Ne kadar örtüşmüş şiirimle cidden şaşırtıcı..İki ayrı bedende tek yürekmişçesine ...Şiir'e şiirle yorum ,Bu da bir başka güzellik.Kutlarım sizi,ilhamınız her daim dilerim hep böyle bereketli olsun.Sevgi,selam ,saygılar.
" ŞUNDA BİR GARİP ÖLMÜŞ DİYELER ÜÇ GÜNDEN SONRA DUYALAR SOĞUK SU İLE YUYALAR ŞÖYLE GARİP BENCİLEYİN.
14 asır sonrasında bile ,hala yaşıyor olması Koca Yunustan gayri kime nasip olabilir ki.değilmi sevgili dost. Size de Yunus diyarından selam olsun. onun da ruhu şadolsun. Değerli yorumunuz için sağolınuz. iyi geceler.
Birkaç sözcüklü de olsa ,öyle güzel ve de anlamlı ki yorumunuz. Farkındalıklı dediğimiz şey ,sanırım işte bu olmalı.Haklısınız,Mezar taşımız bile ,ebede kadar bizim değil.Hangi ölüler gömülecek üstümüze,hangi eller dua'ya açılacak ayak uçlarımızda kimbilir. " Taşlardır beka,taşlardır ebediyet,taştan başka ,ne bıraktı geriye medeniyet..." Selam ,sevgi,saygılar.Hoşçakalın.
Hayat budur işte Biraz aşk ..........Biraz acı ....................Hep gözyaşı
Kutlarım üstad....hayat böyle bir şey...anlamlı dizelerdi...hayatın içinden gelip geçerken , sevinçler kadar sıkıntılarda bizimle...hamlıktan pişmeye geçmek için olsa gerek....selamlar esenlikler güzel yüreğinize....
"Ne güzel yorum , hamlıktan kurtulmak için,yaşamın potasında ,zamanın potasında ,yanıp..yanıp kor ateş olmak gerek tabii ki. Önce kendisiyle barışık , kapısı ardına dek açık bir yürekte ,sevgi ancak kök salar boy verir.ancak. söze güzel,özde güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. Sevgiyle esenlikler içinde olmanız dileğiyle saygılar efendim.
Böbrek taşı, Yüzük taşı Garibanın döktüğü göz yaşı . Tutuğum beşiktaşı. atmosferde yanan göktaşı Göstericilerin attığı parke taşı. İnsanımızın korktuğu; Musalla mezar taşı Yastığımız mezar taşı Taş gibi adamdı Komutanım alıp götürdün,bir taş attın nerelere geldik.Taşı gediğine koyalım artık.Tebrik ederim saygılarımla.
Şair'n dediği gibi "YAŞAM SON NEFESE KADAR SÜREN ,BİR SAR'A " dır demiş. Hele de günümüz de. Sürekli ihtilaç safhasındadır. Değilmiki,henüz nefes-alıp veriyoruz,yaşayıp görecceğiz.Önemli olanı da sonumuzdur. Umalım hayırlı olsun ,tabii dileyelim de..Sevgiyle sağlıcakla kalınız değerli şaiir dostum.saygılar.
Biri ayak ucu, biri baş...
Sicim gibi örülmüş gözlerde yaş
Altımız toprak
Üstümüz yaş
Bırakılmış mermerden
soğuk, beyaz bir taş...
Saygıyla selamlar.