Yıldız gözü,hilal kaşı,ay yüzü Kurşuna yürür askerim Sırtında namusun borcu Namluda duasıdır Sudan tatlı içtiği and Vatana vefasıdır can memedim...
Kışlası Peygamber ocağıdır Çırpınışı kardeşliğe Nöbetleri umudadır Şefkatine sığındığı Dağlar ana kucağıdır Hainlere açtırmaz göz Kör olsa da Memedim...
Gece görür ay ışığında Yarinin beyaz gelinliğini Pusuya yatırır Yıldızdan berrak gözlerini... Korku nedir bilmez Açar cesur yüreğini Kalkandır göğsü düşmana, Kahraman Memedim...
Dikilir Semaya Ufku geniş, buğulu gözler Ana demez, yar demez Memedim ille vatan der Siler uykudan hesapsız günleri Sabırla şafak bekler Aklı kutsal davasındadır Ruhunu iman besler Emanete sarılır, aslan Memedim...
Kurşunlara gelirsen, şunu bil Vatan sana minnettar Davan sahipsiz değil... Kanınla suladığın topraklar Asla edilmez, ziyan zebil... Ağlar, anan, bacın, Gözyaşlar ahtan değil Sen gurur sebebisin can Memedim... Yasın mahşerde mükafatın bekler Bayrağa kan Memedim...
Sen rahat uyu Cennet köşkünde Şehit! Sana Şehit diyorlar Onlara yalnızca it! Az gelir yolunda Yazsak binlerce beyit! Gençliğin solmadı Ruhun sonsuzda yiğit! Kalmaz vampir ağzında Senin kanın Memedim! Azdır başa taç olsa senin canın Memedim...
* Şehitlerimize ithafen... Ruhları şad olsun... 15.08.2011, Kayseri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Memedim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Memedim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.