Beni bana bırakma, dedim ama bıraktın Dua ettim her gece, elimden tut diyerek Gelmek istedim sana, fakat bana ıraktın Bir sabah habersizce, kefenimi giyerek
İnan bana dünyada çok acı çekiyorum Şu etlerim eriyor, kemiklerim çürüyor Âdeta cehennemin korunda sekiyorum Haberin olmasa da Soner nâra yürüyor
Daha ne yapayım ne, gücüm işte bu kadar Yirmi yıldır kendimle, inan yaka paçayım Ruhumun amâkında, zehirli şahmerân var Ne olur söyle bana! Ondan nasıl kaçayım?
Yüreğim yana yana, simsiyah kömür oldu Bir damla su dökmedin âhiretim yanarken Senden uzak gurbette geçen bir ömür oldu Bana kulum demedin, Soner seni anarken
Soner ÇAĞATAY (18:30) 8 Eylül 2011 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ BANA BIRAKMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ BANA BIRAKMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha ne yapayım ne, gücüm işte bu kadar----------İşte bukadar gücü . beşeriyiz aciziz, ALLÂH-ım yardım eylesin yarattığı kullarına ...AMİN AMİN AMİN.. Yirmi yıldır kendimle, inan yaka paçayım------------ Ben doğduğumdan beri hergün yaka paçayım Ruhumun amâkında, zehirli şahmerân var------------Sanmaki yalnızsın etrafına bir bak her taraf yarım . Ne olur söyle bana! Ondan nasıl kaçayım? ------------Offf be filozof bir şey yapılamıyor, dertten zulumden de kaçılmıyorda yana yana kavruluyor yürek köz insanın dumanı tepesinden tütüyor ...
İçimi acıttın . Offfffffff be filozof offfffffffffffff........... Aynı sözleri aynı acizliği secdade de bende arz ediyorum RABbime. ALLÂH acısın yarattığı kullara...
ses tonu da etkili yanii saygılarımla....