(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahve Kolombiya'dan Gelir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahve Kolombiya'dan Gelir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer günde üç fincan kahve içmezsem kendime gelemem, tabi ki türk kahvesi. Bir de telve makinesi varsa o kahvenin içine doyum olmaz. Ama Kolombiya kahvesi sanırım ağır gelebilir. Keyifli dizeler, tebrikler, sevgilerimle...
Filtre kahve günlük tercihim. Hatta bu yorumu yazarken yaptım, içiyorum. Sizin içtiğiniz Türk kahvesi de Kolombiya kökenli olabilir. Hiç aromalı kahvelerden Türk kahvesi yapmayı denediniz mi? Sevgilerimle.
Kadı kızı da mavi ışıklar saçarak gecenin karanlığında parlıyorsa... Fena olmayabilir. Bilim kurgu filmi gibi. Neyse, dükkanda da kahve makinesinin karşısında oturuyorum, üstüsüte üçüncü kahvem. Biraz ara vermeli.
Hayatta aldığım en güzel hediyelerden biri çalarsaatten beş dakika önce kendi kendine çalışmaya başlayan kahve makinesiydi. Uyandığınızda rüyanıza geri dönmek istemiyorsunuz.
Saygılarımla (Kolombiyalılar da saygılarını söylüyorlar).
Ama Kolombiya kahvesi sanırım ağır gelebilir.
Keyifli dizeler, tebrikler, sevgilerimle...