(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benimkisi Mart'ın On Altısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benimkisi Mart'ın On Altısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı yorumlar ilham getiriyor. Bugün çok şanslıyım, bu ikincisi. Yakınlarda bir ara ölümsüzdür yürek üzerine çeşitleme yapmak isterim, eğer izniniz olursa.
şaşkın değil bilakis umut içinizde tükenmemiş doğru olanda bu ..evet sevilenler sevilenler birlikte olmalı... inşallah kısmet olur herkese..saygılarımla..
Benim planlarım tabi ki var. Hatta ölüme bir yıllık, altı aylık, iki haftalık, son üç günlük planlarım var. Ölüme karşı plan yapacak kadar şaşkın biriyim. Şaka bir yana, kişisel deneyimlerimden biliyorum, son anlarda sevilenlerin yanında olmak lazım. Daha önceki anlarda da civarlarında olmanın sakıncası yok tabi. Saygılarımla.
Yorumunuz aklıma başka dizeleri getirdi. Eğer yarına kaybolmazlarsa onları da buralara karalarım. Teşekkürler ilham verici yorumunuz için. Saygılarımla.
Deneyin. Baktınız ertesi gün ölmediniz, "Aa, ölmedim. Tüh, boşuna güzel vakit geçirdim" der ve Türkçe'de bu cümleyi ilk kullanan olursunuz. Saygılarımla.
Becerebilir miyiz ki? Bu telaş,bunca keşmekeş,bunca koşturma,bunca savaş hep korkudan ve umuttan değil mi ki ? :S Sanırım birgün evet o kadar da uzun bir süre değil..Yapabiliriz! (değil mi)
nur olmuşsa sevgiden
ölümsüzdür yürek
ki
ha eylül' ün yedisi
ha ocak' ın 37 si
ki de şimdi ey ölüm planın ne?
tebriklerim hayata kattığınız düşün dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerlili şair İlhan dost..:)
sevgim saygım selamlarıma..