(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üsküdar... Üsküdar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üsküdar... Üsküdar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir Üsküdarlı olarak keyifle okudum. Üsküdar'ı bilmeseydim, bende sizin kadar sevmeseydim, bukadar anlayarak, bukadar keyif alarak okurmuydum bilmiyorum. Şiiriniz Üsküdara şeref vermiş tıpkı Necip Fazılın "canım istanbul" şiiri gibi..
sevgili Ekrem bey; Üsküdarı çok iyi bilmem topu topu bir kaç kere geldim. Ancak siz okadar güzel anlatmışsınız ki ilk fırsatta gezeceğim. Tebrik ediyorum.
Şurası Selimiye, şurası da Harem, Hicaz toprağı gibi, muazzez, muhterem. Hayalimde canlanır, Hünkar''ın teşrifi, İşte Sürre Alayı, manevi bir deprem...
Benzeyen roman mı var? Masallar da çok dar, Hangi öyküye sığar, güzelim Üsküdar?
Sevgili dostum güzelliklerinde sizin dizeleriniz,yüreğiniz ve gözlerinizle bir gezinti yaptık Üsküdar'da hem de inanılmaz keyif alarak yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
HERKES İSTANBUL ŞİİRİ YAZAMAZ,YAZSA BİLE BU KADAR GÜZEL YAZAMAZ,MISRALARINIZLA O KADAR GENİŞ BİR TABLOYU YÜREĞİMİZE ÇİZDİNİZ Kİ...TEBRİK EDİYORUM..GÜZEL BİR İSTANBUL ŞİİRİYDİ...