(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ACILARIYLA GÜZELDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ACILARIYLA GÜZELDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin… HAYRÜNİSA HANIMDAN ŞAHANE YORUM SİZDEN DE HARİKA BİR RESİM EŞLİĞİNDE MUHTEŞEM SEMBOLLERLE SÜSLENMİŞ BİR ŞİİR..EEE DAHA NE OLSUN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM HER İKİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.
Merhaba değerli kalem...Güzellikleri yüreği güzel insanlarla paylaşmak daha güzel..Yaşama sevinci ve mutluluk artıyor...Hayata kattığınız artı mutluluktan dolayı teşekkürlerimi gönderiyorum...Yüreğinize sağlık...
HOCAM HER ZAMANKI GIBI HARIKA MUHTESEM BIR SIIR SEVDA ACILARLA GUZEL OLMUYOR YUREK YANIYOR ACI CEKEN SEVEN YUREK SEVGININ BIRLITELIGINI YASAMALI EN GUZEL HALIYLE ASKIN CIKOLATA TADINA VARMALI MUTLULUGU SEKER GIBI YEMELI.SEVEN YUREK HASERET CEKMEMELI SEVDIGINDEN YANA HAYAT OLMEYI GETIRMESIN AVUCLARIMIZA YASATSIN GUZLEIKLERIYLE SEVGIYI ASKI MUTLULUGU GUZELLIKLERE VARARAK.YUREKTEN TAM PUAN VE ABLAMIN SESIYLE HER ZAMANKI GIBI HARIKA YORUMU ALIYOR GOTURUYOR O GUZEL KADIFE SESIYLE SIIRLERDE KAYBOLURCASINA.CEKIYOR ICINE BIZI SIIRLER YASATIYOR
Merhaba değerli şair... temennilerimiz hep söylemleriniz gibi...Ancak sevdalar çoğu zaman acı...Aşkın yasaları böyle...Hiç sevdiği için üzülmeyen var mı?...Sevdiğimizde hüzün yaşamamız kaçınılmazsa acı ile sevmeye katlanmak gerek...Sevgisiz yaşamaktansa...Teşekkürlerimi gönderiyorum...mutlu oldum...
Merhaba ,sayfamı ziyaretiniz ve güzel duygularla katkıda bulunmanız mutlu etti...hayatınıza mutluluk olarak katkı sağlayan her çalışmanızda başarılar dilerim...saygılar...
Önce şiirnizde kulanmış olduunuz resme baktım ve böylesine güzel bir resmin hangi fırçadan çıktığını düşünüreken sizin olduğunuzu öğrendiğim an dizelerinize çevirdim başımı ve okuduğum her dizede bir an kaybolup gittiğimi düşündüm. Çünkü her dize bana hitap ediyor, beni anlatıyor iç dünyama ışık tutuyordu.
Nasıl yorumlarım diye düşünürken sol yanıma elmastan değil, demirden yapılmış paslı hançer değidi ve kanattı değidiği yeri çünkü aşk ACI ve HÜZÜN demkti, Çünkü aşk zor olanı, yani ölümü değil, yaşamayı seçmekti benim için ve siz de bunu başarmışsınız acılara rağmen dimdik ayakta durmayı bilmişsiniz.
Özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Merhaba, Sizi, kendi kaleminizden ve kendi kelimeleriniz ile tanımak çok daha güzeldi inanın.
Evet şirler dokunmalı bam teline, Bazen bunu yapamıyoruz hepimiz ama iç dökümlermiz olduğunu düşünüp olduğu gibi okuyucuya bırakabiliyoruz sonucu. Bu bile öylesine hazlar yaşatıyorki içinde bulunduğumuz duygu yoğunluğunda kendimizi ulaşılmaz dağın tepesinde vuluveriyoruz çoüu zaman.
Ben şiirde biçim ve şekle çok fazla bakmıyorum Bana şiir ne anlatıyor, şair ne demek istemiş, beni dizeler içine alabilmiş mi? ben okrken hangi duygular içindeyim v.s bunlar önemli. Ve şunu söylemek isterim sizinin şiirniz beni bem telimden vurdu. Çünkü sevdanın acı çekmeden sevda olmayacağını bilebiliyorum.
Teşekkür ederim sesime ses verdiğiniz için. Saygılar yüreğinize.
Merhaba,sizinle tanışmamız şimdilere nasip oldu...Sitede epey zamandan beri birbirimizin şiirlerini yazılarını okuduğumuz dos kalemler var...Birbirimizi az çok tanırız...Yazmayı ...yüreğime dokunursa uzun yorum yapmayı seven bir eğitimci, sanatçı, yazar ve çizerim...Duyguları yahlil etmeyi...şiirleri ayrıştırmayı...kimsenin görmediği detayları irdelemeyi severim...Bana bu yüzden resimde ve şiirde detaycı da denebilir...Yorumlarınız bana çok içten ve çok anlamlı geldi...Mutlu oldum ifadelerinizden...Çünki irticalen yürekten konuşmuşsunuz....Şair biraz da okuyucunun bam teline dokunmasını bilmeli "altın kakmalı hançer" ifadesini bilinçli kullanmıştım...Çünki devlerin aşkı şaşaalı olur...ve şaşırtıcı...Gerçek aşklar da içinde her türlü lezzetin bulunduğu çorba gibidir...İçtiğinizde ağzınız yanar... mideniz tutuşur...diliniz burulur...Neticede fevkalede tat verir...Mutlu oldu sizi tanımaktan...favori listeme aldım...tekrar görüşmek dileğiyle...saygılar değerli şair...
Yogun duygularla yazılmış güzel bir şiir...Yaşandığında her şey güzel şiirde sevgilide...Bende şiirdeki hüznü yaşadım. Doya doya...Tebriklerimle şairim.
Merhaba...elbette değerli şair...duygulu nadide yürek,elbette...işte böyle şiirleşir yaşamlar...böyle güzelliklere bürünür yer yüzü...acılar hafifler...Teşekkürler...saygı selamlarımla...
rüzgarlara minnet etmezdim kirpiklerimde buğulanan sesini bir dalganın kıyıyı öpen köpüklerinde duyardım haykırışların kumsalda ağlardı ıslak ıslak tutardım
bir aşk takılmış gölgeme elinde elmas kakmalı hançer hadi sevme ölmek bu kadar kolay olmasa karşı koyardım
masal anlatan bir kitabın satırlarındayız bir çocuk okuyup çöpe atacak yerlerde sürüklenirken yüreğin ben vebalin olacağım
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin…
Karakalem çalışması bana aittir
Setfettin KARAMIZRAK (Entellektüel-41)
-------------------------------------------------------------------------------------- Yürek dolduran ve titreten çok düzeyli ve emsalsiz duygular yüklü bu şiirinizi beğeniyle büyük bir zevkle okudum değerli dost şairim. "Seviyorum - sevdim, çok seviyordum" diyenlere, sevgilerininin derecesini, düzeyini, sorgulatacak kadar ahenkli, güzel ve anlamlıydı bu çalışmanız da Setfettin bey. Esenlik dileklerimle kutluyorum ve arşivime alıyorum izninizle bu güzel şiirinizi de. Kemal polat
Merhaba Kemal bey, sizin gibi bir değerli şairi sayfamda ağırlamak...nadide yorumlarınızı paylaşmak çok anlamlı ve gurur verici...Teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum....
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin…
Gülü koklamak için koparırken elimizi kanatır dikenleri.Ama yine de vaz geçmeyiz gülden. Sevdalar da acılarıyla güzeldir.Çiğ köfteyi yer gibi acıdan gözlerimiz yaşarsa da yine yeriz.
Şiirdeki imgeler çok güzeldi. Hele de fon resminiz olan karakalem çalışmanıza hayran oldum.Harikaydı. Yazan ve çizen elleriniz dert görmesin efendim.
Merhaba, sizin gibi çok yönlü bir şairi sayfamda ağırlamaktan...nadide yorumlarınızı paylaşmaktan mutlu oldum...Teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum....
hasreti koydukça canıma özlemi vurdukça kanıma sen diye bakıyorum aynalara ben benden geçmiş sana bezenmişim sen de benden kaç var, ----------------yar..
yüreğine sağlık sevgili dostum, ve çok sevdiğim kıymetli ablacığım hissetmiş okumuş,, ustalara selam olsun
HAYAT DENEN YAŞAMA MÜCADELESİ , ACIYA VE ÇARESİZLİKLERE GALİP GELME SAVAŞI DEĞİL Mİ ZATEN..AMA BUNU ŞİİR MİSALİ ÇEKİLİR YAŞANIR VE YAŞATILIR HALE GETİRMEKTE SANATÇI RUHUNA SAHİP OLMAKTAN GEÇER..TIPK HEM KALEMİ HEMDE DİZELERİYLE FARKLI BİR ÇEŞNİ KATAN BU YÜREK GİBİ..KUTLUYORUM ELBETTE YETENEK BE BAŞARIYI..
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin…
BİLİNİRDE YİNEDE ACIDAN YANA OLMAZ GÖNÜLLER LAKİN KAÇINILMAZ HAYATTAN GELENİ ÇEKMEMEK,TEBRİK EDİYORUM ÇOK İÇLİ GÜZEL DİZELER VE RESİM ÇALIŞMANIZ,SEVGİLİ ARKADAŞIMIN NEFESİNE SAĞLIK TÜM İÇTENLİĞİ İLE SES OLMUŞ BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN DEĞERLİ DOST YÜREK SELAM SAYGIMLA.
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin…
...
Değerli Yazın Dostu,Değerli Öğretmenim,
Hüzün,yalnızlık ,suskunluk kokuyor,yetinizle çizdiğiniz fon resminde.Derinlikse,yüreklerde. Kutluyorum,başarılı eserinizi.San'at,gönlünüzde,yaşamınızda !
Serbest dizeleriniz , Sevgili Hayrünnisa Hanımın seslendirmesinde, yakalamış zaten hüznü...Acılarıyla var olan sevdalar değil midir,büken boynumuzu ?Ölmek için değil de,YAŞAMAK İÇİN DEĞİL MİDİR,UĞRAŞLARIMIZ,AĞLAMALARIMIZ?
Yaşam,sadece mutluluk pınarı değil ki,coşup akan...bazen durgun,bazen hırçın...Umutları,umutsuzluklarıyla. Eserleriniz,görsel,şiirsel,düşündürüyor insanı. Ben de saygıyla eğiliyorum,bu yetenek karşısında,dizelerinin akıcılığında,yalınlığında. Her iki Yazın Dostuna da sevgi ve saygılarımla !
Merhaba,eserin tadına yorumların detaylarındaki ilginç saptamalar götürmekte bizi...Yorum yapılacaksa bir merhaba ile "geçiyordum uğradım" şeklinde değil de...irdeleyen...didikleyen...sorgulayan...tarzda olmalı...Sahibinin insiyatifinden alınarak eser bir güzel masaya yatırmalı...ust bir cerrah gibi damarlarına girilmeli...tanılar konulmalı...müdahaleler yapılmalı...Usta bir yorumcu olmanın hazzını yaşatan kalemi hararetle tebrik ediyorum...teşekkürler değerl kalem...
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin…
Harika serbest bir sevda şiiri okudum ve dinledim. Resimle de bütünleşen dizeler...Ben de sizi ve bu büyüleyici şiirinizi kutluyorum, sevgilerimi yolluyorum...
Merhaba,nadide ve gönülden temennileriniz için teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum değerli şair...Desteğiniz pozitif enerji vermekte...Güzel günler temennisiyle...
Sayfa guzelliklerle dolu , gorsellik fonu calismaniz , siiriniz ve her ikisini tamamlayan guzel bir yorum ... Eee daha ne olsun:) , kutlamak duser payima , saygilarimla.
Bir aşkın gölgesinden yansıyan duygu sadmeleri... Hele o muhteşem tabloyu da, baz alırsak; ''Bir Ağaç Altında,, başlığı ile, romanlar yazmak sizin için işten bile değildir efendim... Çok takdirlerim görsel ve duygusal tüm güzel veriler için... Takdirlerim çok, çokça... Saygıyla hep...
Merhaba,serbest şiiri de çok severim...Çoktandır yazmamıştım...Hasret giderdim...Güzel yorumlarınız ve pozitif desteğinizle mutlu oldum...çok teşekkürler...değerli kalem...
MERHABA EFENDİM bu günde sevda denizinde yol alıyoruz sevgi derya deniz olunca kim engel olabilirki bu güzel yüreğin açtığı yelkenleri hangi rüzgar engel olabilir yol alsın engin denizlerde yok alsın taptanı sevgi tayfası sevgili olduktan sonra hiç şey engel olamaz bu güzel yolculuğa her ne kadar sevdalar acılarıyla güzel olsada dilerim her gönül bu sevgiyi yanında acıyı çeker iki gönül bir olunca engin deniz gül bahçesi olur sevgi çiçekleri bıraktım bu nadide sayfanıza efendim sevgi ile kalın hoşçakalın
selam olsun güzel yüreğine sevgili hocbahşediyor ve şiirlerinizi yorumlamak bana çok büyük mutluluk bu sevgi deryasında kaybolmaya benziyor resimlerinizse ayrı bir güzelllik çok hassas bir yüreğiniz olduğunu biliyorum resim yaları am beyenmeniz bana dünayrı bir dünyayı yansıtıyor çünki bneimde alilem de ressam çok ama bende güzel cin ali yapa biliyorum sadece ve inaın muhteşem bir dünya anlatamıyorum anatamam çünki kelimeler yetmiyor resim ve şiir birleşince sadece harikalar yaratıyorsunuz güzel yüreğinizle desem hocam ömrünüz sevginiz var olsun ben teşekkür ederim binlerce kerre
Merhaba değerli kalem...nadide ses...yüreklerin sevgi deryası Hayrunnisa Hanımefendi...O kadar güzel sürpriz yaptınız ki...Şiiri atar atmaz seslendirmeniz büyük bir incelikti doğrusu...Çoktandır serbest şiir yazmamıştım...Sesinizle ben bile şiirimi sevdim...O kadar uyumlu olmuş ki inanın dinlemeye doyulmuyor...Sesinizin duygulu ve etkileyici havası okuyanları kapsam alanına sokmakta...Sonsuz teşekkürlerimi saygılarımı...şükranlarımı gönderiyorum değerli kalem...Mutluluklar ve güzel günler sizin olsun...
Merhaba sayfama hoş geldiniz......Sayfamda görmekten onur duyduğum kalemlerdensiniz...Beğeninizi almak mutlu etti doğrusu...Serbest şiir yazmayı çoktandır denemiyordum...iyi oldu bir bakıma...teşekkürlerimi bıraktım...yüreğiniz var olsun...değerli kalem...
Merhaba sayfama hoş geldiniz.........Beğeninizi almak mutlu etti doğrusu...Serbest şiir yazmayı çoktandır denemiyordum...iyi oldu bir bakıma...teşekkürlerimi bıraktım...yüreğiniz var olsun...değerli kalem...
masal anlatan bir kitabın satırlarındayız bir çocuk okuyup çöpe atacak yerlerde sürüklenirken yüreğin ben vebalin olacağım
hayat ölmeyi getirir avuçlarımıza biz yaşamak için ağlarız
sevdalar acılarıyla güzeldir bilirsin… Zaten acıları olmasaydı sevdaların değeri kıymeti olmazdı değerli dostum.Güzel bir serbest okudum sayfanızdan gönülden kutlarım kardeşimi
Merhaba değerli kalem... hoş geldiniz.........Beğeninizi almak mutlu etti ...Serbest şiir yazmayı çoktandır denemiyordum...iyi oldu bir bakıma...Güzel söylemler ve pozitif desteğiniz benim için değerli...teşekkürlerimi bıraktım...yüreğiniz var olsun..
Merhaba değerli dost kalem...Sayfama hoş geldiniz...sefalar getirdiniz...Güzel söylemlerle destek olmuşsunuz...Çok teşekkür ediyorum efendim...Sağ olun var olun...
Kutlarım saygıyla.