(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR BEYAZ SAÇLARIM VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR BEYAZ SAÇLARIM VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAÇLARIM BEN BEYAZ SANA BAKIYOR AĞLIYORUM GAM İÇİNDE DÜNYAM KAR BEYAZ SAÇLARIM
İÇİME OF ÇEKİP AĞLIYORUM DERTLİ BİR DÜNYAM VAR KALEMİMİ ALIP YAZIYORUM KAR BEYAZ SAÇLARIM VE BEN ali debreli (garip_ali)
Ömürler geçiyor, gençler büyüyor bizler yaşlanıyoruz.Bizimle birlikte tabiki fiziki olarakda çöküyor bedenimiz ve benliğimiz ilk işaretlerse saçlardan başlıyor, saçların beyazlaması yavaş yavaş ölümü hatırlatıyor insana yinede her devrin bir güzelliği var onu doya doya yaşamalı ve de şükrederek şairimizi ve anlamlı şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
SAÇLARIM BEN BEYAZ
SANA BAKIYOR AĞLIYORUM
GAM İÇİNDE DÜNYAM
KAR BEYAZ SAÇLARIM
İÇİME OF ÇEKİP AĞLIYORUM
DERTLİ BİR DÜNYAM VAR
KALEMİMİ ALIP YAZIYORUM
KAR BEYAZ SAÇLARIM VE BEN
ali debreli (garip_ali)
Ömürler geçiyor, gençler büyüyor bizler yaşlanıyoruz.Bizimle birlikte tabiki fiziki olarakda çöküyor bedenimiz ve benliğimiz ilk işaretlerse saçlardan başlıyor, saçların beyazlaması yavaş yavaş ölümü hatırlatıyor insana yinede her devrin bir güzelliği var onu doya doya yaşamalı ve de şükrederek şairimizi ve anlamlı şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.