(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Bilseydin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Bilseydin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benden uzağa bir adım bile gidemezdin ! sizden bir adım öteye gidemiyeceğine adım gibi eminim YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK YAZMAK SİZE PEKÇOK YAKIŞIYOR KISA AMMA ÇOK ANLAMLI DİZELER...KUTLARIM
Anlamak ve bilmek önemli ve gizemli anahtar kelimeler.Aşkın gizemi birazda gizemli olmasından kaynaklanmaktadır.zor ulaşılan şeylerin değerli olması bundan kaynaklanmaktadır.İnci,yakut mercanın değeri zorluğundan kaynaklanır.Aşkta zoru sever.Şaire çok güzel tesbitle kısa ve öz anahtar kelimelerle vermiş.Tebrik edip,Ramazanını kutlayıp saygılarımı sunarım efendim..
Bir Bilseydin Sana duyduğum derin bir aşktı, Ama, sen gelip geçici bir duygu sandın, İşte, en büyük yanılgıyı orda yaşadın ! Bir anlayabilseydin, Bir bilebilseydin, Benden uzağa bir adım bile gidemezdin !
Sevmek, ölmesini bilmektir. Sevgili için yasamaktir. Onun eli, kolu, gözü, kalbi olmaktir. Ama artik onun bir seyi olunmadigi bir zaman ölmesini bilmektir!