sabah erkenden kapı çaldı tanımadığım birbirinden şirin bisürü çocuk bayramımı kutladı çikolata ikram ettim sonra arkadaşlarıyla yine geldiler o’nlar da olmasa bayramın ne tadı var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O'nlar da olmasa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O'nlar da olmasa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramlar çocuklarla güzel zaten bayram sadece çocuklar için özel büyükler bayraların tadını kaçırdı anlamını yok ettiler
...
ama İzmir' de çocuklar şeker toplamaya çıkmadılar.:( bizim mahallede öyle, başka yerde topladılar mı bilmiyorum en sevdiğim şeydir erkenden onlara kapı açıp şekerlerini vermek, gürültüleri ile sokağın dolması, apartmanda ayak sesleri
Bayramların simgesidir çoçuklar.Daha doğrusu eskidendi.Zaten sizin de vurgulamak istediğiniz bu sanırım.Onların mutlu olması bayramlık dahi de olsa gönülleri ferahlatıyor.Çocuklar ağlamasın şeker de yiyebilsinler.Yüreğiniz var olsun.Selamlarımla.........
sabah erkenden kapı çaldı tanımadığım birbirinden şirin bisürü çocuk bayramımı kutladı çikolata ikram ettim sonra arkadaşlarıyla yine geldiler o’nlar da olmasa bayramın ne tadı var ------------ Bayramın kendisine göre özelliği var,gelenlere kapıyı açıp o çocuklara verdiğiniz bayram şekeriyle mutlu ettiniz.Tebrikler.Ama bayramın asıl amacı,küskünleri barıştırmak,tüm ayrımcılıkları ortadan kaldırıp birlik ve beraberliği birleştirmektir.Ya kapısı çalınmayanlarsa kaderine terk edilenlerdir,asil onların kapısını çalmak gerekir.
Haklısın sevgili yazarım.İyi ki varlar iyi ki........... onlarla bayram asıl bayram.
Mahçup, pırıl pırıl bakan gözlerle bayramınız kutlu olsun derler... yarabbimm cicili , bicili kıyafetleri çok da hoşşş olmuşş küçük hanfendi, küçük beyefendiler allahım bayram sevinçleri daim olsun onların gözlerinde bari...