günün anlam ve önemine istinaden eski bayramların yasını tutabiliriz ne çok şeyi eskittik eski bayramlar eski aşklar eski istanbul biz de eskici olduk eksildik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskici şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskici şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günün anlam ve önemine istinaden eski bayramların yasını tutabiliriz ne çok şeyi eskittik eski bayramlar eski aşklar eski istanbul biz de eskici olduk eksildik...
ESKİDE OLSA TAZEDE FARK ETMEZ ODA ESKİYECEK NASIL OLSA O DEYİLDE TEBRİK EDİYORUM HAYIRLI BAYRAMLAR DİLEYİMLE SAYGIYLA SELAMLAR
Her şey eskimeye mahkum. Zamansa gardiyan. Ne mutlu umutlarını yitirmeyenlere Ne mutlu gönlü eskimeyenlere Tüm Edebiyat defterine Bu sayfaya Emek sarfeden kaleme Hayırlı Bayramlar.. Her şey gönlünüzce olsun..
kendimiz.fani olan herşey eskimeye mahkum. zamana veya bir başka faniye suçu yüklemek kolaya kaçmak bence.her şeyde bir hayır saklı olduğunu unutmamak gerek.
günün anlam ve önemine istinaden eski bayramların yasını tutabiliriz ne çok şeyi eskittik eski bayramlar eski aşklar eski istanbul biz de eskici olduk eksildik... ----------
Eskilmen değil,duyguların yeni Bayramını en içten dileklerimle kutlarım...
önemine istinaden
eski bayramların
yasını tutabiliriz
ne çok şeyi eskittik
eski bayramlar
eski aşklar
eski istanbul
biz de eskici olduk
eksildik...
ESKİDE OLSA TAZEDE FARK ETMEZ ODA ESKİYECEK NASIL OLSA
O DEYİLDE TEBRİK EDİYORUM HAYIRLI BAYRAMLAR DİLEYİMLE
SAYGIYLA SELAMLAR