Bütün dünya beni tanıyacak diye şiir yazardı Bazende kelimeleri tam tutturamazdı Şairliği meslek edinmişti kendisine Gece gündüz böyle oyalanırdı Oysa çevresinde bile tanımazlardı Çünkü kitapsızdı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kitapsızdı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kitapsızdı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hicivli dedikodu şiiri olmuş... Tembellik ayıp, çalışmak ayıp değil. Her yazan en ünlü yazar olacak diye şart yok.Önemli olan yazdıklarıyla Allah' a kulluk vazifesini yerine getirmesi... Kitapsız deme İmanla, paranın kimde olduğu bilinmez derler... Kutlarım selam ve saygımla...
abdullahbedeloğlu tarafından 8/31/2012 4:11:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tembellik ayıp, çalışmak ayıp değil. Her yazan en ünlü yazar olacak diye şart yok.Önemli olan yazdıklarıyla Allah' a kulluk vazifesini yerine getirmesi...
Kitapsız deme
İmanla, paranın kimde olduğu bilinmez derler...
Kutlarım selam ve saygımla...
abdullahbedeloğlu tarafından 8/31/2012 4:11:06 AM zamanında düzenlenmiştir.