(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olsa keşke şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olsa keşke şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önemli olan gönüllerde taht kurmak...Yazım yanlışlarıyla dolu olan bir şiiri günün şiiri olarak gördüm ben.Hiç olmazsa uyarırlar da ondan sonra seçkiye layık olur.Kırmızı kurdelalar benden size,üzerine bir demet gül gönderiyorum.Saygı ve selamlarımla...İyi bayramlar...
Yönetimden isteyin. beğendiğiniz şiir veya yazıya takmak üzere size kurdela göndersinler. (ya da o yetkiyi versinler, belki bizde bu vesileyle sebepleniriz:-)))
Aslında renkli kurdeleniz ve uğur böceğiniz var. Örneğin bir sayfayı ziyaret ettiniz ziyaretiniz. kurdelenizdir.Verdiğiniz puanlar renklendirir bu kurdeleyi.Ya olumlu yorumlarınız uğur böcekleriniz değilmi. Siz elinizdeki servetin farkında değilsiniz. Sevgiler Sayın Yazarım.
okuduklarımdan günün şiiri günün yazısı seçiyorum uğur böceğim yada renkli kurdelam yok sayfa kenarına iliştirecek olsa keşke ESMA KAHRAMAN (Esma KAHRAMAN)
Uğur böceğini ve kurdeleyi hakkıyla alanlara diyeceğimiz yok, lakin nerelere konduruyorlar nerelere takıyorlar, ya biz şiirden anlamıyoruz, yahut onlar anlamıyorlar sitemli dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
3 sene falan önceydi. İzmir'de oturuyodum o zaman. Bigün çamaşır asmak için balkonun kapısını bi açtım 15 taneye yakın uğur böcei. Yıkayamadım tabi balkonu çamaşırları evin içine çamaşırlığa asmıştım.
en güzel dilekler ve aradığın kurdelalar olması dileğimle.uğur böceğine gerek yoktur bazen insanın kendisi uğurdur sevdiklerine ve insanlığa.. sevgiler.
çok güzeldi ..:)senin içinden gelenlerse kağıda düşen bence bu yeter sana kurdeleni takmışsın zaten sayfandaki duvara saygı sevgilerimi sunarım değerli şairem
olarak bir akrostiş yapılmış ki; bilinç altında hay ben bu böcüğün de, kurdelenin de tarzında, haksızlığa karşı bir duruş ve ince ama sanatsal bir tepki dile getirilmiştir.
oy güne düşen şiirler neden benim beğendiklerim değil, oy Tanı güne düşürmeyen derde düşsün anafikrinde bir isyan mevcut,
ama gerek yok kahraman yazarım esma hanım, olsun güne değil gönüllere düşelim yeter.