(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bu şiire en çok kadınların söyleyecek sözü vardır da yazarlarmı bilemem... geçenlerde sitenin birinde edebiyat şiir vb.kültür ağırlıklı ve amacı bu yönde ama üyelerinin bir bölümü siteyi amacı dışında kullanmakta, herneyse üyenin biri sözüm ona yazı yazmış yayınlamış ve haklılığını savunuyor ... KADINLAR SANALDA NE ARIYOR! bu başlık ve arkasına aklınıza gelen her türlü taciz cümlesi varsa döşemiş ve şunu demeye getirimiş "kadın sanal dünyada erkek arıyor , şiir,deneme ve hatta roman kitap vb. yazıyormuş, üretiyormuş, okuyormuş bunlar fasa fiso, asıl amaçlarını bu bahanenin ardına saklamış milleti ayakta uyutuyorlar...
Kadınlarda bu yazıyı okumuş altına methiyeler dizip vampirin dişlerini parlatmışlar...
Soner Bey, siz bir erkek olarak bu cümlelerleri kurup önümüze şiir diye getirmişsiniz ya size sadece teşekkür etmek az kalır lakin sadece teşekkür edebileceğim....
sanaldaki tüm erkeler avcı olmadığı gibi tüm kadınlarda av değildir ama korkarım insanlarda beyin ve belin açlığı giderilmediği sürece bu yazıların sahibi vampirlerde azalma olmayacak gibi görünüyor.... Kaleminiz kelamınız daim olsun yüreğinize selamlar, esen kalın...
greentea76 tarafından 9/4/2011 2:07:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
eğitmeden özgürleştirilen bireyler sosyalleşiyorum derken sürüleşiyorlar ve güruh halinde salıverildikleri sanal dünyada bilinçaltında uyuttukları kendilerine bile itiraf edemedikleri korkunçluklarla yozlaşmayı hızlandırıyorlar... ne diyelim hayırlısı Allahtan, ziyaret etmek keyifti teşekkür ederim, selamlar, saygılar varolun...
Maalesef durum dediğiniz gibi. Edebiyat ve sanat sitelerde başka amaçlar için kullanılıyor. Belki biliyorsunuzdur siteden ayrılmayı çok istedim. Bunun en büyük nedeni sanal alemin insanın şahsiyetini ve ruhunu cinsellik bakımından kirletiyor olması. Mesela şiirden ve edebiyattan bahsedelim diyoruz, zamanla bu sohbetin altında başka şeyler çıkıyor. İnsanların derdi başka. İnsan onuru ve şahsiyeti maalesef çok küçük görülüp hafife alınıyor. Keşke bu sayfalar buram buram edebiyat koksa. Cam açtığım insanlarla dilden, edebiyattan ve sanattan konuşsak. Fakat durum böyle olmuyor.
Sohbetin de bir adabı olur. Sanalda sevişenler de var (affedersiniz). Ben bir yıla yakındır sanaldayım. Tablo beni ürküttü açıkçası.
Üzüldüğüm şey edebiyatın bu tür şeylere alet edilmesi.
Ben aşka karşı değilim; fakat insanın bir aşkı olur. Bir elde on kukla olmaz. Birini sev adam gibi sev.
Az çok şiirlerimden beni tanıyorsunuz. Bu şiire ve benzerlerine (Kaşar İle Fare) yorum gelmez; çünkü bayanların çoğu şiirde anlattığım hadisenin birinci aktörleri. Bunun altına yorum yazmak, onları yüzleşmeye iter. Bu yüzden yorum yazmazlar. Kaşar şiirim için bir bayan verdi veriştrirdi; kızdı.
Zira şiir onu anlatıyormuş meğer.
Edebiyatta farklı konuları farklı tarzda ele almayı istiyorum ve seviyorum.
Çoğu defa uslubum çok ağır da oluyor. Şahsımın düsturu kötülüğe esnek olmamak.
Yorumunuz çok haklı: Hem bayanlarda hem erkeklerde suç var.
Ben kadınlardan ürktüm açıkcası. Çok şey gördüm kanım dondu. On yıldır ülkemden ve insanlarımdan uzağım. On yıl sonra bir baktım ki insanım felaket olmuş.
Soner hocam bu şiiri anneme dinlettim o kadar çok beğendi ki seni gözlerinden öptüğünü söyledi vallahi haklı bende çok beğendim sanalda dolaşan ucuz insanları nasılda güzel anlatmışsın
Şiir hakkında bir şey demiyeceğim Soner kardeşim. Ama bu ailede her kim ki bir bayana asılır, rahatsız eder, kem söz söylerse bilsin ki kendi anasına bacısına yapmış sayılır. Başta da dediğim gibi burası bir ailedir ve burada bu tür işler kovalamak bence sapıklıktan öte bir şey değil. Camın arkasına gizlenip kendini olduğundan farklı gösterip burada kendine sevgili aramak erkeklik de değil. Bu işleri yapan zaten adam olsa normal hayatında ya bir eşi ya sevgilisi olur, buralarda aramaz. Ama maalesef böyle densizler de yok değil ki zamanında buna benzer şiirler yazmıştım bir kaç bacımızın şikâyeti üzerine. Kadir gecen mübârek olsun. Selam ve sevgimle.
Şiirime ilgi ve yorumununa çok teşekkür ederim. Bu şiirin muhatabı çok sevdiğim bir insanı çok üzmüştür; dolaylı olarak da beni.Herkesin şerefi ve namusuna çamur atmak erkeğe yakışmaz. Bu yüzden özel bir olaydan genel bir hedef güdülmüştür.
Şiirin arkaplanı böyledir. Keşke böyle şeyler olmasa; ama mecbur kalıyoruz bazen. Dostuma her yönüyle sahip çıkmak, dostluk anlayışımın dusturudur.
Yorumunuz gerçekten şiirimi tamamlayan bölümü olmuş. Emeğinize sağlık ağbicim. Bu samimi ilginine çok teşekkür ediyorum.
Senın de Kadir Gecen mübarek ve mebrur olsun Çetin ağabeyim.
Kim ne dedi ve bam teline kim dokundu bilmiyorum ama bayağı ağır bir itham , taşlama ve hatta tabiri caizse tehdit olmuş . Şiir yapısı bakımından yazdıklarınız gerçekten fevkalade fakat sınırlara da dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.
Naçizane yazdığım yorumuma gayet mütevazi bir eda ile cevap verip ve <<kalem tutan ellerinizden öperim>> nezaketinde bulunmanız beni ziyadesiyle memnun etmiş olup, Sizin nasıl bir kişiliğe sahip olduğunuzu artı değer bakımından birkat daha artırmıştır. Kalbi sevgilerimle çok çok teşekkür ederim. <<Çok sevdiğim bir insanı çok üzmüştür>> diyorsunuz ya , O insanı en az 2 yıldır tanıyorum ve çok çok sevdiğim ve taktir ettiğim bir kardeşimizdir. Tabii ki , sizin şahsınıza da dokundurması , bence hiç mi hiç ahlaki kurallara uygun değildir. Tabii ki ben de , bu denli davranışlarda ve art niyetlerden bulunan kendini bilmezlere şiddetle karşıyım. Profil sayfanızda kendinizi tanıtma yazınızı okudum. O gündür bu gündür yazdıklarınızı okuyorum ve taktir de ediyorum. Siz , bu genç yaşınızda kendinizi , hemen hemen hiç kimsenin kendisini donatamadığı kadarıyla donatmışsınız. Bu denli donanımlı olan ve hele de İlahiyat okumuş olan böyle genç bir zatın bu denli şeylere alet olmaması lazım diye düşünüyorum. Kandilinizi kutluyorum ve daha nicelerine ermenizi diliyorum.
Dostça sevgilerim ve selamlarımla gözlerinizden öperim.
Şiirime ilgi ve yorumunuza çok teşekkür ederim. Bu şiirin muhatabı çok sevdiğim bir insanı çok üzmüştür; dolaylı olarak da beni.Herkesin şerefi ve namusuna çamur atmak erkeğe yakışmaz. Bu yüzden özel bir olaydan genel bir hedef güdülmüştür.
Şiirin arkaplanı böyledir. Keşke böyle şeyler olmasa; ama mecbur kalıyoruz bazen. Dostuma her yönüyle sahip çıkmak, dostluk anlayışımın dusturudur.
Bu samimi ilginize çok teşekkür eder; kalem tutan ellerinizden öperim.
Uyuz bir köpeğimiz var başlamış havlamaya Sahte gür sesiyle kadın ve yosma tavlamaya
Soner bir dostu değişmez diğer vefâlı dosta Hele hele hiç değişmez, senin gibi bir posta
Kendin pezeveksin diye, böyle bilme herkesi! Dön de pis kıçına bir bak! Sanalın mîr tekesi
Offffffff filozof offfffffff Çok tebrik ederim seni mangal yürekli adam gibi adam ... Seni ayakta alkışlıyorum. Yüreğine sağlık ADAM gibi ADAM erkek. İnsan sevdim demişse sevdiğine sahhip çıkandır! Gönlünü eğlendirip istediği gibi olunmayıncada ; Sevenin iffetine söz söyleten olmamalıdır. Acelem var daha çok yazardım Allah Adam gibi adamları korusun. Ve Nadide güllere tuzak kuranları bildiği gibi etsin İnşallah...Selamlar Mert yüreklime adam gibi adam oğluma..Allaha emanet ol... Kadir gecesini ihya edenlerden olman dileklerimle..
geçenlerde sitenin birinde edebiyat şiir vb.kültür ağırlıklı ve amacı bu yönde ama üyelerinin bir bölümü siteyi amacı dışında kullanmakta, herneyse üyenin biri sözüm ona yazı yazmış yayınlamış ve haklılığını savunuyor ...
KADINLAR SANALDA NE ARIYOR! bu başlık ve arkasına aklınıza gelen her türlü taciz cümlesi varsa döşemiş ve şunu demeye getirimiş "kadın sanal dünyada erkek arıyor , şiir,deneme ve hatta roman kitap vb. yazıyormuş, üretiyormuş, okuyormuş bunlar fasa fiso, asıl amaçlarını bu bahanenin ardına saklamış milleti ayakta uyutuyorlar...
Kadınlarda bu yazıyı okumuş altına methiyeler dizip vampirin dişlerini parlatmışlar...
Soner Bey, siz bir erkek olarak bu cümlelerleri kurup önümüze şiir diye getirmişsiniz ya size sadece teşekkür etmek az kalır lakin sadece teşekkür edebileceğim....
sanaldaki tüm erkeler avcı olmadığı gibi tüm kadınlarda av değildir ama korkarım insanlarda beyin ve belin açlığı giderilmediği sürece bu yazıların sahibi vampirlerde azalma olmayacak gibi görünüyor....
Kaleminiz kelamınız daim olsun yüreğinize selamlar, esen kalın...
greentea76 tarafından 9/4/2011 2:07:11 PM zamanında düzenlenmiştir.