(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE FARKEDER Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE FARKEDER Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şafak’ta mı ölsek Yoksa Bir öğlen sıcağında mı İnsanoğlu bu Akşamı bekler belki
Madem bunca güzelliği Bırakıp ...........gideceğz Ha şafak vakti Ha bir öğle üzeri Cnım hani ................Ne farkerdr ki...
Değerli dost Fevzi bey,inanın nerde nasıl kimin yanında olursa olsun ,ölüm geldikten sonra ,hiç farketmez... Anlamı derin, düşündüren nadide dizelerdi...tebriklerim gönülden gönül sesinize...her zaman selamlar esenlikler saygılar...
Şiir,kısa ve öz akıcılığıyla düşündürüyor. İçerik derin. yalın dizeler,okua hoş geliyor. beğenilerimi bırakıyorum . Saygılarımla ,Değerli Yazın Dostu !
Ben hiç ama hiç ,alınmış değildim ki .Bir söz vardır bilirsiniz : "Maksat aynı,tevatür farklı." anımsıyabildiğim kadarıyla böyle."Yazarı incitmeden,örselemeden demem" benim üzüldüğüm anlamında değildi. Kritik dediğimiz, eleştiriselliği de olmalı ,bizim yolumuza ışık tutmalı,yönlendirmrli bizi" ben de bunu isterim.Açım ,demem de bunu ima etmekti.Rahat olunuz lütfen.tekrar huzurlu uykular sevgi ve de saygılar "değerli şaiir dost.."
SİZİ KIRMAK DEĞİL ASLA AMACIM.YANLIŞ BİRŞEY YOK ŞİİRDE.HADDİM OLMAYARAK,EKSİK YAZIMI ANIMSATTIM O KADAR. DİKKAT EDERSENİZ,BEN GENELDE ŞİİR ÜZERİNE YORUM YAZARIM,VE SAYGILARIMI SUNARIM HER YAZIN DOSTUNA.AMA,NAZİK ANLAYIŞINIZA,HOŞGÖRÜNÜZE TEŞEKKÜRLER. GÜZEL VE ANLAMLI ŞİİRİNİZ İÇİN BİR KEZ DAHA KUTLUYORUM. BEN DE HARİKA ,ÇOK GÜZEL SÖZLERİNDEN ÖTE,ŞİİRİME OLUMLU YA DA (İNCİTMEDEN9 OLUMSUZ YORUM YAPILSIN İSTERİM.YOL GÖSTERİCİM OLMASI AÇISINDAN. SAYGILARIMLA...
Böylesi yorumlara aç'ım." Güzeldi..iyiki yazmışsın ,iyiki de okudum..kalemin daim olsun ve bunun gibi nicesi.." Bence yorumlar ,beğeni ve övgü yanıyla olduğu kadar,yergi yönlü de olmalıdır. Tabii,yazarını incitip örselemeden..bu şiirime yaptığınız yorum gibi. "Canım ne farkeder kii sözcüğü eksik kalmış.." demişsiniz.Saygı duyduğumu bilmenizi isterim.ancak ben o söylemimle,"ölüm kapıyı çalmaya görsün,zamanın ve de bulunacağımız yerin ne önemi vardır ki" demek istemiştim. Dilerim geceleriniz hep aydın olur,sevgi saygılar efendim.
Rahmetli Tarancı da öyle diyor : "İnsan nasıl ölebilir / Dünya bukadar güzelken..." ve devam ediyor : "her türlü mihnetin kabulüm / yeterki gün eksilmeden penceremden..." Doyamadığımız tek şeydir yaşamak., kör sağır,dilsiz bile olsak...Rahmetli dedem,tam 107 yaşında veda etti hayata."Daha dün doğmuşum sanki diyordu.." İlgi ve de süregelen değerli yorumlarınız için çok sağolunuz,sevgi selamlar. Not : bu vesileyle Kandilinizi yürekten kutluyor, daha nicelerine diyorum efendim.
Beğeniniz ve de güzel yorumunuz için teşekkürler.Doyamadığımız şeydir yaşamak.Yarı-belimizden aşağısı olmasa bile,değilmi efendim. bu nedenle : "Her ölüm erkendir "derler..Sağlıklı ömürler diler,bil vesile kandilinizi,yürekten kutlarım.Esen kalınız ,saygılar.
Bu dünyadan gider olduk kalanlara selam olsun gibi.O kadar düşüncelisiniz ki insanlara yük olmayalım, bir an yerimize varalım ,fazla bekletmeyelim yolumuzu gözleyenin der gibiydi. Saygılarımla.
Ne de güzel tercüman olmuşsunuz ,söylek istediklerime.Şiir tadında bir yorum.Size yakışanı da bu..huzurlu geceler hep sizinle olsun değerli dost. Teşekkürler.
Yoksa
Bir öğlen sıcağında mı
İnsanoğlu bu
Akşamı bekler belki
Madem bunca güzelliği
Bırakıp
...........gideceğz
Ha şafak vakti
Ha bir öğle üzeri
Cnım hani
................Ne farkerdr ki...
Değerli dost Fevzi bey,inanın nerde nasıl kimin yanında olursa olsun ,ölüm geldikten sonra ,hiç farketmez...
Anlamı derin, düşündüren nadide dizelerdi...tebriklerim gönülden gönül sesinize...her zaman selamlar esenlikler saygılar...