(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık bir pula gitti ama Gitmeyen azda olsa var. Nesli tükenen kelaynak kuşaları gibi Onların yüzü suyu hürmetine ayaktayız. Kabul olanların duasıyla durmaktayız. Çoğaltmalı Kelaynakları, Birecik falan dar gelmeli...
İnsana değen kaleminiz ne güzel anlatmış günümüz insanlarını...yergili,anlam bütünlüğü olan şiire,şaire selam olsun...saygı ile efendim...kaleminiz ışıldasın herdaim...
İnsanlık'' kaf dağının ardında'' kaldı sanırım ..Düş oldu masallarda kaldı. Öldürdük elbirliğiyle insanlığı. Avuçlarımıza kınasını yakalım, ruhuna da El-Fatiha okuyalım. Gömdük tarihe onu da. Ne kaldı ki geriye . Elimizde bir onurlu yaşamak vardı, onu da bozuk para gibi harcamak için yarış yapıyor insanlık.. Değerleri pul etme yolunda .. Geçerken çelme takmak omuz atmak adamlık sayıldı. Geleceğe ne bıraktık? Dost kalemim anlamlı bir şiir düşürdün yine sayfana. Yüreğine ömrüne bereket. Sevgiyle kal.