Cellat soruyor son isteğin?Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Hayatın gölge olan yanlarını, bırakıyorum arkamda ve yürüyorum tefekkür zindanlarında, ömürlük kalmak için. Bir zindan ki, Peygamber dirilişiyle bizlere kalan son emanet. Tutulmayan sözlerden kurtulmak adına, atlamak istenilen bir zindan.
“Tutanaksız alemin tutuklu biçaresi umudumu yüreğine bıraktım rahmeti derin azameti ala bir gölgelik bulunca asi olan gözlerimi canda bıraktım nasır bağlayan dünlerim darda kalınca. ” AYSUN GÜL Ne söylesem Anlamı yitik sözlerimin Ahengi silik
|
Bilemeliydin dağ sükut-lu yanlarımda
Her şafak öncesi sabır bilediğimi
daglarin icinde o sessizligin iliklerime kadar isledigi zamanlar geldi aklima...
daglarin icinde öyle yapayalniz bir göle saatlerce bakip bakip derinlerine dalmalarim ..
bir kelebegin pesinden kosmalarim geldi ...
"dur güzel kelebek ...
dur da bir yarenlik edelim seninle ...
dur da ben bi seyredeyim seni doya doya " diye kelebekle hasbihal edisim geldi aklima...
ucurum cicekleriyle daglarin sahikalarindan taaa uzaklari seyretmek ... ve dagin zirvesini tavaf eden kartaligin solugunu duymak ... öyle süzülmek bulutlarin arasinda...
gecenin karanliginda .. dolunay patikalari yikarken ... öyle yükseklerden kosmak tan kizilligina ... günesi karsilamak istedim ...
ne cok sey anlattiniz bana bu hayran oldugum siirinizle ...
tesekkürler Sair ..
Selam olsun uzaklardan Memleketime.... Bursa'ma ... Uludag'ima.... Sevgimle.............