(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimizden Biri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimizden Biri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün arkadaşlarım bana, dönemin kızarkadaşının yanıma gelip benimle konuşmaya çalıştığını ama benim farketmediğimi söylemişlerdi. Bilmiyorum, bilgisayarda oyun oynuyordum.
Kotu olsun, olmasin Ihsan Bey konumundaki her kisi bir noktada "Ben burada bir gumahimin bedelini mi oduyorum, yoksa ileride mukafatlandirilacagim bir sinavdan mi geciyorum?" sorgulamasini yapmistir. Bunun sonunda da Viktoryen etigin Turk romanina yanmasi uzerine bir makale tasarlamistir. Sonra da ...
Aslinda fena da bir deneyim degil (Bir kez oldugu takdirde). Hayatta, kendinizle, her seyle ilgili dusunmeye basliyorsunuz. Askerlikteki nobet gibi, hatta sizi yerinize birakan ve oradan alan bir cavus bile var. Yalniz terhis olmuyor, Ihsan Bey gibi siranizi bekliyorsunuz. Daha onunuzde gezilecek onlarca dukkan oluyor. Sevgilerimle.
Niye ofladiniz Canan Hanim? Siz de bizim gibi alisverise suruklenip, hayatini dukkanda gordugu her seyi deneyenleri bekleyerek gecirenlerden misiniz? Pek sanmiyorun.