bir kalp daha rahmetli. Gömmeyin onu, Bırakın koksun cesedi. Ne anlar duadan, ne de mezardan. korkar ona okunan seladan. görmeyin onu, bırakın sevgisiz kalpler görsün boşverin bunu, sevgisiz kalpler ölsün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAHMETLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAHMETLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mesaj,son mısrada...sevginin nelere gücü yettiği bilimsel olarak da ispatlanmış...japon emoto adlı bilim adamı,su ve diğer varlıklar üzerinde yaptığı deneylerde,sevgi ile sarmalanan varlıkların harika görüntü ve etkilerini,olumsuz davranılan varlıkların solduğunu ve görüntülerinin berbat olduğunu resimlerle göstermiş...bir kızılderili reisi de siyah ve beyaz renkli köpeklerinin hangisini beslerse onun yeneceğini anlatarak,sevginin içimizde büyümesinin herşeyi yeneceğini mesaj vermiş bir hikayede...
demek ki,sevgisiz herşey ölmeye mahkum..kalpler,vücut ve herşey sevgisiz olunca ölür ve gömülür...harika bir tespit yapmışsınız...
demek ki,sevgisiz herşey ölmeye mahkum..kalpler,vücut ve herşey sevgisiz olunca ölür ve gömülür...harika bir tespit yapmışsınız...
tebriklerim,sevgisizliğin sonunu betimleyen içten mısralarınızın güzelliğinedir...selamlarımla...