Anlamadım anlamında, buyur, yerine, efendim. “Üstünlük takvada dır” Hadis buyurmuş. Efendim Tevazuda sınır vardır, belki sinir yoktur amma Efendiyim. bey efendi,kimse olamaz efendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Efendim EFENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Efendim EFENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilirim sen şiirlerine böcek kurdela falan beklemezsin asıl amacın şiirdeki mesajların sahiplerine ulaşması ama verilmeyen her ne varsa bu ve de tüm şiirlerine sevgilerimi veriyorum yetermi usta sevgiler saygılar
Artar bile kardeş can. Biz böceklensekte kurtlansakta bişey değişmez. Yoğunluk sebebi ile pek buralara gelemiyordum.Şimdi hasret gideriyorum herkesle.Hoş sefa geldiniz.
ama param var ben herkese efendiyim efendi ...! derler o ne olacak sözde efendiler kuşatmış dört bir yanı cebindeki kağıtların hatırına yapmış bunca itibarı ne takvayı bilir ne hatır gönüle yok gümanı kırıp geçirir ortalığı efendiyim efendiyim avazı ben hürmet isterim deyip dört dönerlerde devir onların devri ne desem boş heryerdeler kimi liboş kimi kiboş coştukça coş ne deyim ki Allah takvada üstünlük nasip etsin inşallah...Sevgiler selamlar hürmetlerimle... geç gördüm afedersiniz...
greentea76 tarafından 8/25/2011 1:27:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
hoşbuldum sabah sabah gıdamı da aldım sayenizde... siz kendinizi hiç tutmayın, ben okumaktan keyif alıyorum, besleniyorum varolun... selamlar hürmetler...
Allah resulünden Başka ,efendisi olamaz müminlerin. **Şimdilerde ya yazım kolaylığından ya başka bir ihtiyaçtan.O kadar Fazla 'tabii efendim.siz bilirsiniz efendim,aman efendim yaman efendim .Deniliyorki.İş tevazu ölçüsünüde aşıyor. Tıpkı dediğiniz gibi.Değeri olmayanların kendisine değer kattığını zannettiği paranın gölgesindegölgelenirken.Kuyruk olma merakındakilere efendilik ederler."liboş kiboş nedesem boş".İnsanın efendisi varsa Köle olduğundan emin olabir.Sevgilim ,kardeşim ,bacı 'DAN sonra şimdide efendim.Kadar mükemmel bir ifadeyi çürütecek böcekler. Hoş sefa geldiniz.yine tutamadım çenemi Şey kılavyeyi.:D:D:D:.sevgi ve selam.