(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER SABAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER SABAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sabah beklerdim onu bizim mahallenin kosesinde Elimde iki tost,bir gül,birkac kitap ve okul cantamla Icimi heyecan sarardi o yanima gelince,günaydin askim yine mi tost deyince Suratim kizarir, yüzüm güler, ellerim titrerdi
Her sabah beklerdim onu bizim mahallenin kosesinde Elimde iki tost,bir gül,birkac kitap ve okul cantamla Icimi heyecan sarardi o yanima gelince,günaydin askim yine mi tost deyince Suratim kizarir, yüzüm güler, ellerim titrerdi...
Uzun örgülü saclari vardi, yanaklari kizil kizil, gözleri gece karanligi gibiydi... Gülümsedigi zaman günes dogar, gözleri isil isil parlar, icimi isitirdi.. Hep yanimda olsun, hep benim olsun, hep beni sevsin isterdim.. Cünkü onu cok seviyordum...
Yine bir sabah ayni heyecanla mahallenin kosesinde bekliyordum ama gelmedi Günler gecti, aylar gecti, yine gelmedi...Bir haber alamadim Tüm cesaretimi topladim gittim ailesinin yanina Dedimki geri verin sevdigimi bana...
Bir sessizlik aldi etrafimi, oydu duvardaki resim onundu, neler oluyordu bir anlam veremiyordum Annesi yaklasti yanima,gözleri yasliydi,yavasca oksadi basimi ve usulca titreyen bir sesle senden önce toprak aldi dedi... Dünya basima yikildi ,bir sey soyleyemedim, elim, dilim tutuldu o anda ,ölüm yakismazdi ki sana, inanmadim..
Belki bir birgün bana dönersin diye hergün mahallenin kosesinde elimde iki tost , bir gül, birkac kitap,okul cantam ve icimdeki ayni heyecanla bekliyorum ve herzaman bekliyecegim seni...
meral-_45 ------------------------------------------------------------------------------------------ Düz yazı şeklinde de olsa, şiir niyetine yazılmış ya; sevgiyi güzel ve anlamlı işlemiş, özenle emek harcamış. Hüzünlüydü, şiir tadında seslenişler samimiydi. Önemli olan şiir yazmaya yönelmek, şiirselliği benimsemek. Bu yolda size esenlikler ve başarılar dilerim , meral hanım. Kemal polat
Bu şiirden çok bir yazıya benziyor kaleme yazı olark alınsaydı daha iyi olurdu diye düşündüm bilmem hatalımıyım ama bakış açım bu güzel içeriği KUTLARIM
MERAL HANIM MERHABALAR; çok naziksiniz..hoş görünüz için çok teşekkür ederim..dediğim gibi sizde zaten bu potansiyel var..yer, kulvar ve katagori seçimiisabetsiz diye düşündüm..yoksa kırmak değidi maksadım..umarım ukalalık olarak almadınız..görüşmek umuduyla...selam ve saygımla..
İçim acıyarak okudum.Umarım bu,gerçek bir yaşam öyküsü değil,"kurgudur." şiir tadında bir anlatım,sözcükler bir kuyumcu itinasıyle yerli yerine oturtulmuş.Tek kelimeyle "harika. Kısa içten,öz ve de abartısız.Kutlarım sizi. selam sevgiler efendim.
Hüzün dolu... zamansızdır gidişler,geride kalıp dönmesini beklemek gelmeyeceğini çıktığı o sonsuz yolculuktan bile bile beklemek...acıların kutsanmışı bu olsa gerek..sevgi ve saygımla
Elimde iki tost,bir gül,birkac kitap ve okul cantamla
Icimi heyecan sarardi o yanima gelince,günaydin askim yine mi tost deyince
Suratim kizarir, yüzüm güler, ellerim titrerdi
Sadaakat ve vefa örenği
kutlarım