(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç Mehmetçiğim daha Düşecek yere kanlar içinde Ezmeli artık yılanın başını Yetmeli bu kanlar, Kesip atmak gerek artık Kangren olmuş kamburu Daha da büyümeden sırtımızdan..
gardaşım emeğine yüreğine saglık ama başımızdaki hainler oldukça daha çok can yanar bu ilkede tebrikler
Biz bir ölür, bin doğarız. Ödünç alınmış isimlerin arkasına da saklanmayız .Adam gibi adamız Emaneti kimse alamaz bizden Bu vatan bu bayrak benim ,bizim diyenlerindir. Hangi çılgın zincir takacakmış sorarım Bizim aslımız MEHMEDÇİK Aslını inkar edenler geldiğiniz yere Bu ülke zaten bizim Bizi sırtımızdan vuranlar ekmeğimizi yediğiniz yerden kurşunu da yersiniz.
Ağlama işareti olsaydı sayfanıza tonlarca yaş bırakacaktım... Hele ki bu mübarek günde hanelere acı düştü ya içim yanıyor..
Nerde bu ülkenin yönetimi nerdeeeeeeeeeeeeeee......
Nerey kadar daha kan akıcak bu topraklarda...Ay hilal altında sulh ile yaşamak varken neden bu intikam..Kimi kime neden vurduruyor...Çiğerlerini söktüklerim rahatlar Kendi oğullarını askere yollamayan ......... insanlardan ne bekliyoruz ki...
Onların içleri rahat...Ölen onların çocuğu değil...Ölen senin benim gibi sıradan ailelerin çocukları...Nerde bu insanlık :(((
BALIK BAŞTAN KOKAR ŞAİRİM...
Önce DÖNEKLERİN İCAPLARINA BAKILSIN...O zaman bu vatan herşeyiğle güzel olucak...
Düşecek yere kanlar içinde
Ezmeli artık yılanın başını
Yetmeli bu kanlar,
Kesip atmak gerek artık
Kangren olmuş kamburu
Daha da büyümeden sırtımızdan..
gardaşım emeğine yüreğine saglık ama başımızdaki hainler oldukça daha çok can yanar bu ilkede tebrikler